Klossfestivalen – en värld av LEGO-klossar! 8-10 juli 2022 på Conventum ÖREBRO

Startat av Klossfestivalen, 10 Maj 2022 kl. 13:32

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

pareriksson

CitatVi försöker lösa badbiljetter till äventyrsbadet Gustavsvik som vi alltid gör, men dom har ändrat personal och upplägg - återkommer.

Hur gick det med detta?

Gideon

Citat från: CopMike skrivet 06 Juli 2022 kl. 19:03
Bitfråga - någon som har två (2) av dessa att låna ut under (eller sälja) Klossfestivalen :-[?
27925 Green Tile, Round Corner 2 x 2 Macaroni

Kanske nån av er spelnördar som skaffat ;D!
Hmm ser ut att finnas i vikingaskeppet, jag kan öppna det och ta med mig dem som tack för hjälpen med det du har fixat redan :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Klossfestivalen

Citat från: pareriksson skrivet 06 Juli 2022 kl. 19:50
CitatVi försöker lösa badbiljetter till äventyrsbadet Gustavsvik som vi alltid gör, men dom har ändrat personal och upplägg - återkommer.

Hur gick det med detta?

Hej Pär.

Vad bra att du frågade, då jag inte återkopplat på den. Ber om ursäkt för det.

Gustavsvik har dessvärre i år valt att inte samarbeta med lokala event osv pga besparingar (säger den nytillträdde marknadschefen). Oavsett supertråkigt att det samarbete vi haft i alla år blir fryst - men men bara att kämpa vidare och hoppas på att vi får till en bra relation på sikt med nya personen där.

CopMike

Citat från: Gideon skrivet 06 Juli 2022 kl. 22:46
Citat från: CopMike skrivet 06 Juli 2022 kl. 19:03
Bitfråga - någon som har två (2) av dessa att låna ut under (eller sälja) Klossfestivalen :-[?
27925 Green Tile, Round Corner 2 x 2 Macaroni

Kanske nån av er spelnördar som skaffat ;D!
Hmm ser ut att finnas i vikingaskeppet, jag kan öppna det och ta med mig dem som tack för hjälpen med det du har fixat redan :)

Emma

Stora salen på väg! Den åkte från Skellefteå igår. Nu är vi söder om Sundsvall. 4 timmar och 51 minuter till Örebro. Min spontana kommentar "det är inte ens långt!". Nåväl, vi lär stanna och ta en glass på vägen, så lite längre tid än så tar det väl.
Region Mitten

robinnilsson403

Funderar på hur i hellskotta vi ska få plats i bilen... det blir taaaaaaaajt!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

BlueBuilder

Nu har vi satt oss i bilen och jag är väldigt tacksam för att vi fick låna ett släp. Vi ska stanna lite på vägen men är förhoppningsvis på plats kring 13. Ses snart!!

Myko

Citat från: Klossfestivalen skrivet 07 Juli 2022 kl. 00:37
Citat från: pareriksson skrivet 06 Juli 2022 kl. 19:50

Hur gick det med detta?

Hej Pär.

Vad bra att du frågade, då jag inte återkopplat på den. Ber om ursäkt för det.

Gustavsvik har dessvärre i år valt att inte samarbeta med lokala event osv pga besparingar (säger den nytillträdde marknadschefen). Oavsett supertråkigt att det samarbete vi haft i alla år blir fryst - men men bara att kämpa vidare och hoppas på att vi får till en bra relation på sikt med nya personen där.

Jag tog bort det stycket ur första posten så ingen blir förvirrad.

/Moderator

Anders67

Någon som vill hänga lite ikväll - 20:30 på Elite hotell? Och så går vi till någon resturang - vi brukar ju gå till Olearys eller Harrys! Klicka gilla om ni vill hänga på

Emma

Citat från: Anders67 skrivet 07 Juli 2022 kl. 19:01
Någon som vill hänga lite ikväll - 20:30 på Elite hotell? Och så går vi till någon resturang - vi brukar ju gå till Olearys eller Harrys! Klicka gilla om ni vill hänga på

Jag funderade just på att slänga ut den frågan! Jag är på.

Elite, samma som swebrick fan weekend?
Region Mitten

ColA

Nu är jag hemma igen.

Så kul att träffa er jag lyckades träffa och er andra hade varit lika kul att träffa!

CopMike

The Crew är på O"Learys för kännedom - meddelas endast på detta sätt (ingen brevuggla kommer att användas).

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Clarmo

Ha det så kul nu alla! Riktigt tråkigt att jag själv inte kan vara på plats detta år. Ha det bäst mina Plastvänner  :P ;)

Norrbaggen

Äntligen på väg! Båten till Strömstad går strax. Ser fram emot att träffa er i eftermiddag!