Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

71033 CMF Mupparna

Startat av Magnus den store, 18 april 2022 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Är inte förtjust i Webhallens svar. Japp, det blev tummen ner.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Claude76

Citat från: MrUzagi skrivet 02 maj 2022 kl. 15:41
Är det någon mer i Uppsala eller norra Stockholm (utöver Claude76) som vill dela på en låda?

Jag beställde en låda nyss.
Så får vi se om det dyker upp en till som vill vara med och dela.
Bättre att ha en nu när det verkar finnas tänker jag.

Återkommer när jag fått den (hämtar i butik så jag kan se att det är en obruten låda, förhoppningsvis).

Mvh Claude76

BeardedNerd

Jag kan tänka mig att dela på en låda om det går att skicka upp en uppsättning figurer till Östersund.

MrUzagi

Citat från: Claude76 skrivet 03 maj 2022 kl. 23:03
Citat från: MrUzagi skrivet 02 maj 2022 kl. 15:41
Är det någon mer i Uppsala eller norra Stockholm (utöver Claude76) som vill dela på en låda?

Jag beställde en låda nyss.
Så får vi se om det dyker upp en till som vill vara med och dela.
Bättre att ha en nu när det verkar finnas tänker jag.

Återkommer när jag fått den (hämtar i butik så jag kan se att det är en obruten låda, förhoppningsvis).

Mvh Claude76

Kanon. Jag köpte nästan en låda själv på lunchen idag, men av olika anledningar hann jag inte. Nu först såg jag din post här. Så det var nog bra tt jag inte hann.  ;D

Claude76

Citat från: BeardedNerd skrivet 04 maj 2022 kl. 14:12
Jag kan tänka mig att dela på en låda om det går att skicka upp en uppsättning figurer till Östersund.

Det ska nog gå att lösa.
Får se när jag får hem lådan så den är komplett först.

Mvh Claude76

BeardedNerd

Citat från: Claude76 skrivet 04 maj 2022 kl. 22:43
Citat från: BeardedNerd skrivet 04 maj 2022 kl. 14:12

Det ska nog gå att lösa.
Får se när jag får hem lådan så den är komplett först.

Mvh Claude76

Det vore trevligt, då avvaktar jag.

dalle

Swedish chef alias Kuprik - första rättvikare som cmf!  :D

swemixon

Min låda från Webhallen var obruten men det hade ändå smugit in en avvikelse. Två kompletta serier fanns det men en extra Beaker istället för en tredje Dr. Bunsen Honeydew. Så om någon är ute efter Beaker och har en doktor för mycket så byter jag gärna.

Magnus den store

Jag fick en öppnad låda från Webhallen, men kassören sa att de inte sålt några så jag accepterade den, och den innehöll tre kompletta serier.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Illuwatar

Är det någon på södra sidan av Stockholm som kan tänka sig dela på en låda - eller har en komplett serie till salu?
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

BrickMe

Citat från: swemixon skrivet 07 maj 2022 kl. 22:18
Min låda från Webhallen var obruten men det hade ändå smugit in en avvikelse. Två kompletta serier fanns det men en extra Beaker istället för en tredje Dr. Bunsen Honeydew. Så om någon är ute efter Beaker och har en doktor för mycket så byter jag gärna.
Då var det våra två lådor som blivit "fel-matchade". Fick 4st Dr Bunsen Honeydrew och 2st Beaker...
Byter gärna ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.