Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Skyrim 10 år

Startat av darthemil83, 11 November 2021 kl. 12:05

Föregående ämne - Nästa ämne

darthemil83

Idag firar vi spelet Skyrims 10 årsdag. Jag byggde detta igår för att hylla denna mycket stora och viktiga dagen. Hoppas ni gillar den.

shiftaltcmd

Trevligt, gillar det jag ser.

Har själv inte spelat spelet men hade en bra kväll för många år sedan med Sabina Zweiacker.

robinnilsson403

Du har verkligen fått till känslan! I love it!

Många timmar Skyrim har det blivit, men aldrig har jag gjort 100% av alla quests. Kanske dags..?
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

darthemil83

Citat från: shiftaltcmd skrivet 11 November 2021 kl. 12:24
Trevligt, gillar det jag ser.

Har själv inte spelat spelet men hade en bra kväll för många år sedan med Sabina Zweiacker.

jaså ! Ja det där gör hon mer än dugligt 😊. Tack

darthemil83

Citat från: robinnilsson403 skrivet 11 November 2021 kl. 12:33

Många timmar Skyrim har det blivit, men aldrig har jag gjort 100% av alla quests. Kanske dags..?
Tack Robin 😊. Ja då kör igång . Jag fick någon uppdatering idag med spelet till Playstation 5. Jag skall starta och se vad det blev.

fork

Citat från: darthemil83 skrivet 11 November 2021 kl. 12:54
Citat från: robinnilsson403 skrivet 11 November 2021 kl. 12:33

Tack Robin 😊. Ja då kör igång . Jag fick någon uppdatering idag med spelet till Playstation 5. Jag skall starta och se vad det blev.

Snyggt bygge.
Själv står jag i valet och kvalet om jag ska köpa Anniversary Edition uppgraderingen eller inte, är lite sugen men frågan vad den ger egentligen.