Bricklink - Samlingstråd för Bra/Dåliga butiker.

Startat av Ras 74, 22 Januari 2011 kl. 22:43

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Jag ville rekommendera angelobrick, för de trevliga påsarna ...

20260729_212906_AC_800x450.jpg

... men efter att ha fått detta svar när jag klagade på gulnade fönster ...

CitatHi. If you use LEGO, you know that this isn't down to me but to LEGO itself;
unfortunately, this is normal with transparent parts and cannot be considered
a defect. I open boxes and build sets, and I always find differences in shade—it's
out of my hands. I'm sorry. Angelo.

... blir det till att varna för butiken istället! Fönstret överst till höger är köpt i en annan butik.

P7301853_800x600.jpg

ColA

Citat från: andreaseldh skrivet 29 Juli 2026 kl. 21:36Jag ville rekommendera angelobrick, för de trevliga påsarna ...

20260729_212906_AC_800x450.jpg

... men efter att ha fått detta svar när jag klagade på gulnade fönster ...

... blir det till att varna för butiken istället! Fönstret överst till höger är köpt i en annan butik.

P7301853_800x600.jpg
Visst att återvinningen ligger i tiden men jag skulle inte vilja ha en order i set påsar, det skulle göra mig besviken. Men smaken är som baken :)

MrUzagi

Citat från: ColA skrivet Igår kl. 22:32Visst att återvinningen ligger i tiden men jag skulle inte vilja ha en order i set påsar, det skulle göra mig besviken. Men smaken är som baken :)
Så länge bitarna är ok är paketeringen underordnad för egen del.

Kenneth

Jag har fått en beställning som var paketerat på samma sätt och det blev bara krångligt.
Det var en stor beställning på över 100 poster och det blir en ansenlig mängd med
Kuvert som tog väldigt mycket plats till skillnad mot när man får det i plastpåsar av
olika slag. Det blev rörigt och då man inte ser genom dem så ville jag kontrollera efteråt 
att jag inte missat bitar. Det såg snyggt ut när det kom men det dröjde inte länge innan 
man märkte att det blev extrajobb och tog en massa plats. Nästan hela golvet var fullt 
med kuvärt ;D ;D ;D