Sandbrickz, Ny Bricklinkbutik i Värmland!

Startat av darfen, 20 Augusti 2021 kl. 10:22

Föregående ämne - Nästa ämne

darfen

Hej!
Idag slår jag upp portarna till min nya Bricklinkbutik, Sandbrickz.
Har ungefär 11000 bitar fördelat på 1000 lots, men jag har mycket kvar att fylla på med :).
Erbjuder just nu mycket nytt och lite använt Lego.
Kör 10% på allt under helgen.
Uppskattar all sorts feedback.

Varmt välkomna!


https://store.bricklink.com/Darfen?p=Darfen#/shop



fork

Har lagt en liten beställning.
Du behöver nog dock se över utcheckningen, vill du ha alternativ betalningsmetod , tex swish, borde det finnas som separat val.
Nu går det bara att checka ut och man åker direkt till betalning paypal(onsite).
Alternativ med att lämna order öppen för att komplettera inom en viss tid brukar vara uppskattat också.


Gideon

Citat från: fork skrivet 20 Augusti 2021 kl. 11:13
Har lagt en liten beställning.
Du behöver nog dock se över utcheckningen, vill du ha alternativ betalningsmetod , tex swish, borde det finnas som separat val.
Nu går det bara att checka ut och man åker direkt till betalning paypal(onsite).
Alternativ med att lämna order öppen för att komplettera inom en viss tid brukar vara uppskattat också.
Tror inte att BL tillåter annat än den metoden på helt nya butiker...?
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

darfen

Ja, precis. Är låst med onsite betalning de 10 första ordrarna.Om jag har tolkat allt rätt.

fork

Citat från: darfen skrivet 20 Augusti 2021 kl. 12:30
Ja, precis. Är låst med onsite betalning de 10 första ordrarna.Om jag har tolkat allt rätt.

Då löser det sig med tiden med andra ord. :)
Jag har noll koll på vad som gäller för BL butiker, sitter bara flitigt i andra ändan  :D

Gideon

Vad är det för standard på "used" i din butik...?
Det är rätt bra om man skriver sånt under terms.
Jag köper till exempel helst bara bitar som tvättats och helst inte har några bitmärken etc.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Paddan

Hej

Välj i fraktmetod ej insta chechout utan att du ska själv räkna ihop summan och sen skicka invoice.

Då kan personen få ett swish nummer av dig

Du måste ha haft butiken i minst 3 månader tror jag och typ massa feedback, odrar för att få offside payment.

Jag fixade swish från första dagen genom fraktmetoden.

darfen

Hej alla,

Jag träffade ett gäng trevliga Swebrickare  i Legobutiken på Skärholmen i lördags.
Så jag tänkte att jag gör lite reklam för min butik på Bricklink igen.

Sandbrickz - BrickLink.com

Skriv "swebrick" vid beställning så drar jag av 10% på ordern.

Ha det gött och bygg lugnt.

Mvh

Sebastian / Sandbrickz

Jenny242

Citat från: darfen skrivet 17 September 2023 kl. 18:20Hej alla,

Jag träffade ett gäng trevliga Swebrickare  i Legobutiken på Skärholmen i lördags.
Så jag tänkte att jag gör lite reklam för min butik på Bricklink igen.

Sandbrickz - BrickLink.com

Skriv "swebrick" vid beställning så drar jag av 10% på ordern.

Ha det gött och bygg lugnt.

Mvh

Sebastian / Sandbrickz
Hej!
Det var jättekul att springa på dig i butiken! Roligt att du tog kontakt med oss när du såg våra loggor på väskor och tröjor 😀

/Jenny 
Jenny242
Region Hufvudstaden

CopMike

Ja, roligt att träffas så där i farten ;D! Order lagd!

darfen

Hej igen, 

Alla ni som ska till Klossfestivalen i Karlstad den 30/11 kan få leverans av klossar dit.
Välj "Önskad leverans KF Karlstad" under shipping. 
Dessutom får ni 10% på ert köp.

Mvh
Sebastian / Sandbrickz

darfen

Hej alla!

Jag firar 500 ordrar, så jag kör 15% på allt.
Erbjudandet gäller till söndagkväll😅😘

Ha det gott! 

darfen

Hej hej, 

Ska du till klossfestivalen i Örebro till helgen?
Då kan du få leverans dit . 8)
Skriv i meddelandet KF Örebro så tar jag bort frakten.

Mvh
Sebastian / Sandbrickz