Pick-a-Brick utility

Startat av pacc, 17 Januari 2011 kl. 18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

pacc

Jag skapade en Greasemonkey-hjälpreda för Pick-a-brick (script som körs i en firefox-plugin)

Ett tidigare trådinlägg innehåller ett script för att få ut en lista med delar från en LDD-fil (DesignByMe)
Själv har jag önskat mig ett sätt att spara undan listor med delar och snabbt lägga till dom en och
en när jag får för mig att göra en beställning, vid rea t.ex

http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=49657&view=findpost&p=904104

Kommentera gärna skriptet och PaB/LegoShop i allmänhet
- någon skrev om 500:- i en tråd, finns det några gränser för frakt/andra stora paket i orden man bör veta?
- Jag såg förresten en pearl-black-metallic hjälm när jag testade scriptet...

Superkalle

Pick-a-brick, pacc-a-brick (nä, den var dålig, jag vet ;D)

Skämt åsido, intressant det här, skall testa vid tillfälle.

Teabox

Fungera fin fint. Sparade mig en massa tid nu när jag beställde nästan 80 olika element :)

Tack för skriptet.

Ras 74

80 olika element??
Var det inte just det antalet som fattades för att göra din LDD MOC till riktig model i LEGO??  ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Teabox

Citat från: Ras 74 skrivet 02 Februari 2011 kl. 08:48
80 olika element??
Var det inte just det antalet som fattades för att göra din LDD MOC till riktig model i LEGO??  ;)

:P

Om det ges möjlighet till utställning på Göteborgsträffen så kommer jag satsa på att kunna ta med mig den färdiga MOC:en dit :)

Ras 74

Det hoppas jag att folk kommer vilja ta med lite saker dit.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.