Kvartalstävling 2020:4 24 dagar fram till JUL!

Startat av krakfot, 09 November 2020 kl. 14:50

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

janho

"Den stora ingången till den vita staden som finns på andra sidan av sjön..." 75 bitar

Advent day 15

Emma

Dag 15. 75 bitar.
Region Mitten

embe

Godtfred

Dag 15. Tomtebloss

Eriol

Det är bara att inse att det är för ont om tid. När jag väl hunnit planera, bygga och räkna bitarna så inser jag att jag ligger två dagar (eller 12 bitar) efter.

Kiruna kyrka

Emma

Citat från: Eriol skrivet 15 December 2020 kl. 21:22
Det är bara att inse att det är för ont om tid. När jag väl hunnit planera, bygga och räkna bitarna så inser jag att jag ligger två dagar (eller 12 bitar) efter.

Kiruna kyrka

Hög igenkänning, snyggt!
Region Mitten

Skafte

Sextonde december.

Nu har Lucia och Staffan åkt runt i flera dagar på arbetsplatser, butiker, skolor och äldreboenden för att lysa upp i vintermörkret. Äntligen har de fått ta av sig sina huvudbonader och gå till sängs. Idag får de sovmorgon, va?

janhansson

16e december
Ett gammalt plattformsspel "Hjälp Jultomten att plocka alla juläpplen utan att bli uppäten av spökena"

janhansson

Citat från: janhansson skrivet 16 December 2020 kl. 09:18
16e december
Ett gammalt plattformsspel "Hjälp Jultomten att plocka alla juläpplen utan att bli uppäten av spökena"

Nextuz

Citat från: embe skrivet 15 December 2020 kl. 20:06
Tomtens årliga spabad

15 december by em - be, on Flickr
Har tomten tryckt i sig för mycket gröt?, ser ut o bubbla ut bra där  ;D

Citat från: Godtfred skrivet 15 December 2020 kl. 20:51
Dag 15. Tomtebloss
Men jäklar mig :D vackert... Tändstickan är fantastisk :D

Citat från: Eriol skrivet 15 December 2020 kl. 21:22
Kiruna kyrka

Mycket bra fångat :D
Det är en helt fantastisk kyrka, både inne och ute.

Teabox

janho

Emma

Om man byggt varje dag, utan att ha fått nån placering. Har man då 25,5 poäng efter den 15e?
Region Mitten