Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Gravitation

Startat av Kattöga, 02 Augusti 2020 kl. 15:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Kattöga

"Gravitation", det senaste jag byggt...galaxer, svarta hål, mörk materia; nattoceaner, skimrande svärta; allt det där som får tanken att rusa och hjärtat att svindla... Byggprocessen har, som vanligt, bestått av bygga, riva, bygga, riva, men nu får det vara klart ett tag, även om jag redan börjat fundera på vad som händer om jag skalar upp, bygger en variant som kan hänga på vägg...

Nybohov Creation Ltd.

Mäktigt! Såg bilderna på Flickr också. Hoppas att de får stor spridning, det är de värda!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Joacim

Wow sett VIP tidigare. Snyggt!

Kattöga

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 02 Augusti 2020 kl. 15:34
Mäktigt! Såg bilderna på Flickr också. Hoppas att de får stor spridning, det är de värda!
Tack, så roligt att du gillar! Ja, jag har ju inte förstått hur jag lägger in bilderna här så att det länkar till Flickr....😂

Kattöga

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Kattöga skrivet 03 Augusti 2020 kl. 10:48
Tack, så roligt att du gillar! Ja, jag har ju inte förstått hur jag lägger in bilderna här så att det länkar till Flickr....😂

Det finns en pil nere till höger.
Gör några val och kopiera koden som du klistrar in på forumet:
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Kattöga

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 03 Augusti 2020 kl. 11:11
Citat från: Kattöga skrivet 03 Augusti 2020 kl. 10:48

Det finns en pil nere till höger.
Gör några val och kopiera koden som du klistrar in på forumet:

Men oj, tack så mycket för hjälpen, det ska jag testa nästa gång!!🙂

CopMike

Snyggt klossat igen! Jag gillar dina lite annorlunda och relativt mörka byggen, de är spännande och har mycket detaljer :)!

Kattöga

Citat från: CopMike skrivet 05 Augusti 2020 kl. 15:00
Snyggt klossat igen! Jag gillar dina lite annorlunda och relativt mörka byggen, de är spännande och har mycket detaljer :)!
Tack!! Så roligt att du gillar, jag är ju ingen tekniskt duktig byggare, men jag blir glad om jag lyckas förmedla någon sorts känsla!🙂