Klossfestivalen 5-7 juli 2019 Örebro - Anmäl er här!

Startat av klossbutiken.se, 19 Mars 2019 kl. 15:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: mortil skrivet 04 Juli 2019 kl. 17:52
Är det OK  att köra upp på trottoaren vid Entren och lasta ur där annars ?
Mycket byggavspärrningar på framsidan... Funkar dock bra att ställa sig på trottoaren på baksidan vid lastbilsporten.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Ozp

Anders67

klossbutiken.se

Hej hej!

Ibland går det snabbt - och ibland blir det fel - och ibland hamnar båda dessa saker på mig.

FEL TID MIDDAG - Middagen är kl.18 på Conventum.

Bara mitt fel - men det ska bli gott med mat - jag bjuder på extra dricka till dom som vill ;)

Ha det bäst!

Fredrik
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Emma

Region Mitten

Clarmo

Om någon undrar vad vuxna Legobyggare gör sent på kvällen i en butik någonstans utanför Örebro...(Ja, den är bärande)

Clarmo

Hemkommen, uppackad (allt utom legot) och nyfodrad så kan jag sjunka ner i soffan en sväng med en kopp kaffe. Tack för en superbra helg alla inblandade, jag hade mycket trevligt. Hoppas vi syns snart igen och tills dess....peace out

Larry Lars

Tack alla för en rolig Klossfestival. Hemma i Karlstad och ska ta en tupplur nu.
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

robinnilsson403

Även jag hemma och uppackad. :) Kul helg, men ack så skönt att komma hem!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Anders67

Skönt att vara hemma och tack för en mycket trevlig helg. Och tack en gång för era röster på mitt bygge!

mortil

Tack för en trevlig helg allihop! Som vanligt helt fantastiskt kul träffas och tjöta :)
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

CopMike

Hemkommen, urpackad och ompackas - nu på Arlanda för att flygs till Montenegro för en solvecka.
Instämmer i att det varit en riktigt kul och bra helg med mycket fina byggen, vänner och stim. Tack till alla BrickHeadz (snyggt Jonas & Tobias!) som arrangerade allt!

Emma

Jag hade bråttom till Stockholm och återlämning av hyrbil, jag hann inte säga hejdå till er. Så, hejdå alla! Tack för en fantastisk gemenskap och kul häng! Vi ses på LW eller i Hässleholm! Ha det bäst tills dess.
Region Mitten

robinnilsson403

Det visade sig att jag fått med en riktigt jobbig förkylning hem. Om någon saknar hosta och huvudvärk lämnar jag gärna tillbaka den!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

hopsta

Nu har Henning och jag kommit hem och packat ur husvagnen. Tack alla för ert bidrag till riktigt bra dagar under Klossfestivalen, många fina byggen, mycket idéer och kreativitet! Vi hörs och ses!