Eventtävling: CB Vasaloppet i Borlänge 4-5 maj. Sveriges längsta CB?

Startat av Nextuz, 20 Februari 2019 kl. 13:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Min modul är en informativ skapelse med budskapet att man inte ska äta snö som blivit gul...

[EDIT]
Äntligen fått till någon sorts foto. 20 studs lång och 14 djup.
Tanken är att spåren är i förgrunden, och att några olika figurer ska sättas dit, de flesta på skidor.

crowwlime_

Precis som Stigge gör jag ett inlägg för att kunna länka i anmälan.. bild kommer någon gång.

andreaseldh

Nextuz

Gideon

Någon vänlig själ som skulle vilja sammanställa på ett ungefär hur långt CBt blir? På en meter när duger gott!
Anmälda delar är dessa, men många saknar mått och det är möjligt att moduler nämnts här i tråden också utan att anmälas...?

Men kommer nog rita in ett par meter bord till om någon blir inspirerad dagarna innan man ska åka till Dalarna också :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

andreaseldh

Min modul "Vasaloppet-triptyk" är 51 cm (64 studs) spårlängd och totalt 37 cm djup.

Emma

Region Mitten

andli

Min är 32 pluppar bred och 48 djup..., så 25.5cm lång då
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Misa

Mina två delar är tillsammans 70 pluppar långt, lyckas inte hitta omvandlare till cm 😔

Skafte

Citat från: Misa skrivet 19 April 2019 kl. 21:16
Mina två delar är tillsammans 70 pluppar långt, lyckas inte hitta omvandlare till cm 😔

Varje stud är 8mm!

Jag har 128 studs = typ en meter.  ;)

eMpTyW

Citat från: Gideon skrivet 18 April 2019 kl. 22:08
Någon vänlig själ som skulle vilja sammanställa på ett ungefär hur långt CBt blir? På en meter när duger gott!
Anmälda delar är dessa, men många saknar mått och det är möjligt att moduler nämnts här i tråden också utan att anmälas...?

Men kommer nog rita in ett par meter bord till om någon blir inspirerad dagarna innan man ska åka till Dalarna också :)
Anmälde hela 8x30 studs fär lääänge sedan, men hittade inte mig i listan 😄😄

Gideon

Det är fortfarande ok att anmäla moduler till Vasaloppet!
Har dock ingen aning om hur långt det blir totalt ännu...?  Har iaf reserverat 15 m nu

Edit: Vi är uppe i minst 9 m, men saknar fortfarande siffror från Stigge72 och Crowwlime_. Men nära 15 m är vi inte än iaf.
Flickr   Instagram

Gideon

Citat från: eMpTyW skrivet 21 April 2019 kl. 11:54
Anmälde hela 8x30 studs fär lääänge sedan, men hittade inte mig i listan 😄😄
Listan jag postade var bara byggen som anmält sig för att få MOC-kort.

Men jag lägger till detta nu också.

@Alla: som sagt, fortfarande ok att bygga vasaloppsmoduler fram till eventet börjar, men skriv gärna här i tråden så vi vet om vi växer ur antalet bord som vi planerar in.
Flickr   Instagram

Nilseman

Skrev aldrig exakt längd på mitt bygge. 48 studs iaf, så knappt 40-cm

andli

Satte ihop 5 adapterplattor för att kunna skapa lite mellanrum mellan byggen om så önskas..
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.