SCANIA och MAN med lastväxlare och flak

Startat av Selander, 07 November 2010 kl. 21:09

Föregående ämne - Nästa ämne

Selander

....jag är fast i lastbilsträsket....här är de senaste med lastväxlare
och flak, som kan lastas av & på med hyfsad realism....om man beaktar
den begränsade skalan....

Kommentera gärna, den som så orkar & vill  :D

SuperMario

Tja... Vad ska man säga...

Ännu en gång imponeras jag av dina skapelser, Thomas!
Du kan det här.

andreas E

Ja vad säger man! Snart räcker inte superlativen till längre.
Som vanligt supersnygga byggen.
Fortsätt så.

AndersI

#3
Tjusig som vanligt. Svårt att variera lovorden!

Du vet väl att det finns en fungerande sådan mekanik i http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=6668-1 ?
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Nextuz

Riktigt snyggt =)

Scania o MAN är ju förövrigt "samma" bilar... bygger på samma plattformar =)

Selander

Citat från: AndersI skrivet 07 November 2010 kl. 21:35
Tjusig som vanligt. Svårt att variera lovorden!

Du vet väl att det finns en fungerande sådan mekanik i http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=6668-1 ?

Jo, jag har tågsetet 4564 med en liten lastbil med samma mekanism. Men den funkar bara sisådär och formatet räcker inte riktigt till mina 6wide kreationer.
Tack alla för vänliga kommentarer.

Ras 74

You´re the truck-man Selander!
Gillar dina lastbilar skarpt.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Gravyking

Du får gärna vara fast i lastbils träsket lite till!
Tycker mest du bygger tåg nu.  ;)
Riktigt trevliga lastbilar helt klart med underbara detaljer.
Före detta Callahan!