[MOC] Kamera (gratis instruktioner på Brixtar)

Startat av drdoddo, 17 Januari 2018 kl. 18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo

Klossade ihop en "gammeldags" kamera som en present till min käre far. Gjorde den i hyfsat naturlig storlek och passade på att fixa gratis instruktioner som kan hittas på Brixtar om det är någon som är sugen på att göra nåt liknande. Enjoy :)

Old camera by Andreas Lenander, on Flickr

byStfn

o0ger

Mycket vacker kamera! Känner igen många av knapparna och rattarna från barndomen :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

drdoddo

Citat från: byStfn skrivet 19 Januari 2018 kl. 15:17
Fin detaljrikedom!
Tack, försökte få in en lagom mängd detaljer 😀.

Citat från: o0ger skrivet 19 Januari 2018 kl. 15:18
Mycket vacker kamera! Känner igen många av knapparna och rattarna från barndomen :)
Haha, tackar! 😜

dalle

Vet inte om TBB hittat till Brixtar men både drdoddos kamera och Petersbrors skrivmaskin blev idag omnämnda efter varandra. Kul!  :)

Betweenbrickwalls

Citat från: dalle skrivet 22 Januari 2018 kl. 21:39
Vet inte om TBB hittat till Brixtar men både drdoddos kamera och Petersbrors skrivmaskin blev idag omnämnda efter varandra. Kul!  :)

Det verkar ju onekligen så! Grattis till drdoddo för den senaste i en lång rad publiceringar av fina byggen på TBB på sistone ☺ Givetvis även grattis till Petersbror (finns Niklas här på Swebrick?)!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

drdoddo

Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 22 Januari 2018 kl. 21:56

Det verkar ju onekligen så! Grattis till drdoddo för den senaste i en lång rad publiceringar av fina byggen på TBB på sistone ☺ Givetvis även grattis till Petersbror (finns Niklas här på Swebrick?)!
Tackar! Kul med lite svensk dominans, haha! 😜 Misstänkte att den kanske skulle hitta fram till TBB då Elspeth verkligen verkade gilla den. Hon skrev att hon precis börjat använda BriXtar å va lite sugen på att bygga min kamera, så de verkar också ha fått upp ögonen för BriXtar 😀.