[ALLTID PÅGÅENDE!] Vinjetter - Gissa vilken film/bok/Serie/TV-Spel mm

Startat av AndersI, 01 November 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

janhansson

Fortnight? Två veckor ger 28 halva dagar (ett varv runt klockan blir ju 12 timmar)

lingonmirakel

Citat från: janhansson skrivet 05 Juni 2024 kl. 12:55Fortnight? Två veckor ger 28 halva dagar (ett varv runt klockan blir ju 12 timmar)
Snyggt, lär vara rätt! Har ju definitivt en Lego-koppling då Lego Fortnite släpptes kring årsskiftet.
Instagram: miken_mocs

narwo

Citat från: janhansson skrivet 05 Juni 2024 kl. 12:55Fortnight? Två veckor ger 28 halva dagar (ett varv runt klockan blir ju 12 timmar)
GENIUS!!!

Nu är det ditt tur att bygga...

janhansson

Citat från: narwo skrivet 05 Juni 2024 kl. 14:34GENIUS!!!

Nu är det ditt tur att bygga...

Cykeln ska egentligen vara en vanlig vit cykel, men hittade ingen sådan, så jag tog vad jag hittade.
vad.jpg

danielbrrssn

janhansson

andreaseldh

Jag gissar på att personen på sin "vita" cykel delar ur vinster i Postkodlotteriet.

narwo

Jag gissa Tron, men om jag har rätt, kanske någon annan kan bygga.

janhansson

Citat från: andreaseldh skrivet 05 Juni 2024 kl. 16:22Jag gissar på att personen på sin "vita" cykel delar ur vinster i Postkodlotteriet.
Nej

Citat från: narwo skrivet 05 Juni 2024 kl. 19:50Jag gissa Tron, men om jag har rätt, kanske någon annan kan bygga.
Nej

Jag postar en ledtråd imorgon, om ingen kommit på rätt svar innan.

Claude76

Lego is my drug of choice

janhansson

janhansson

Det är nu imorgon, sett ur gårdagens perspektiv, så här kommer en ledtråd (eller två).

TV serien fick ett uppsving internationellt sju år efter att den började sändas. Detta på grund av en bråkig kampsportare.
Bygget är från öppningsvinjetten.

janhansson

Jag tror att det behövs en lättare ledtråd?

Skådespelaren som spelade huvudpersonen i serien har numera huvudpersonens jobb.

narwo

janhansson