Halloween - byggtävling med lottade priset

Startat av CopMike, 30 Oktober 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Citat från: sweMezza skrivet 10 November 2010 kl. 20:50Ja, tack för ännu en kul tävling!
Lätt att säga när fru Fortuna ler mot dig va :D?!

Priserna skickas ut i helgen!

Micke

mechamike

Citat från: CopMike skrivet 10 November 2010 kl. 16:08
Citat från: mechamike skrivet 10 November 2010 kl. 08:30Det gladde mig lite extra att allahelgona bidraget och svininfluensagrisarna premierades även om alla bidrag var fina..  ;)
Bara för att vara övertydlig - jag använder en slumpgenerator för att lotta ut priserna! Så att jag "premierat" något bidrag stämmer inte, alla har haft samma chans!

Micke
Jo jag visste att du lotta ut vinsterna men att du använder slumpgenerator bryr sig fru Fortuna inte om, hon premierar vissa mer än andra..  ;) Vilket torde vara bevisat  :D
?

Ras 74

Grattis till alla vinnare!
Själv har jag fuskat och köpt mina  ;D
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Fredrik

Fick hem mitt pris idag. Det som var lite märkligt var att påsen låg utan varken kuvär eller adress i min brevlåda. Kanske är det  Tan-er som är  i farten?  :D

Stort tack  till copmike för denna tävling!  :)

sweMezza

Jodå, idag kom det en överraskning i brevlådan. Jag hade glömt att jag inte visste vilken av modellerna som jag hade fått.

Jag bjuder på en stämningsfull bild för att visa att pumpan hittat hem.

CopMike

Citat från: Fredrik skrivet 16 November 2010 kl. 21:50Fick hem mitt pris idag. Det som var lite märkligt var att påsen låg utan varken kuvär eller adress i min brevlåda. Kanske är det  Tan-er som är  i farten?  :D

Stort tack  till copmike för denna tävling!  :)
Det var en sk. Drive By 8) i mina gamla jaktmarker!
Kul att ni gillade den och håll utsikt efter kommande tävlingar ......

Micke

Etzel

Fick min pumpa idag + några välbekanta ankor, tack så mycket Micke!  :D