Kvartalstävling 3: AFOL vs AFOL 2017

Startat av krakfot, 10 Juli 2017 kl. 11:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Nu vill jag se alla coola bidrag o bli imponerad över den stora kreativitet som finns bland medlemmarna i Swebrick!

dalle

Citat från: Kwagge skrivet 04 September 2017 kl. 00:33
Nu vill jag se alla coola bidrag o bli imponerad över den stora kreativitet som finns bland medlemmarna i Swebrick!
:o

Zilmrud

Citat från: Kwagge skrivet 04 September 2017 kl. 00:33

Bra Kwagge! Du tog orden ur munnen på mig. Sedan ämnen för tävlingen släpptes så har jag varit sjukt sugen på att se alla bidrag. Temat kan verkligen tolkas på många olika sätt. Så fram med grejerna!  ;) ;D
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

drdoddo

Kwagge

/: Nu har vi väntat länge nog,
länge nog, länge nog :/

Nu börjar vi få gåa hår ...

;D

Odidoma

Ser verkligen fram emot att se alla bidrag.

krakfot

Nu har jag äntligen lagt upp alla bidrag i ny tråd. Omröstningarna börjar på torsdag...

Gideon

Citat från: krakfot skrivet 11 September 2017 kl. 14:58
Nu har jag äntligen lagt upp alla bidrag i ny tråd. Omröstningarna börjar på torsdag...
Bidrag 5s bilder är väldigt stora när de visas på min dator, svårt att få överblick när man måste scrolla runt.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

krakfot

krakfot

Förstaposten är uppdaterad med "resultat just nu"

krakfot

Nu drar vi igång den sista omgången innan det blir semifinaler och finaler. I den förra omången blev det en oavgjord match vilket gör att det bara var två bidrag som föll bord denna omgång. Bidrag 8 blir det vilande bidraget denna omgång.

Kwagge

En sak som jag inte har tänkt på innan är Bidrag 2. Om man tittar på alla tre bilderna så är det inte samma bygge på bild 1 som bild 2 o 3.

Det känns lite märkligt att det är så, för då kan man ju bilda en "film" med sina tre bilder, el så har hen varit jävligt smart o gjort så. Fast i min värld är två olika byggen som hen har byggt o inte ett.

krakfot

Jag som tävlingsansvarig ser inga problem med detta bygge (har även hört mig för med andra i föreningen för att få input i frågan).

Kwagge

Citat från: krakfot skrivet 01 Oktober 2017 kl. 00:47
Jag som tävlingsansvarig ser inga problem med detta bygge (har även hört mig för med andra i föreningen för att få input i frågan).

Okej, då vet vi att det är okej att bygga en "fotoserie" i framtiden med.

Anders67

Citat från: Kwagge skrivet 01 Oktober 2017 kl. 01:01
Citat från: krakfot skrivet 01 Oktober 2017 kl. 00:47

Okej, då vet vi att det är okej att bygga en "fotoserie" i framtiden med.
Vem vet, kanske inte, kanske. Nytt år nya bedömningar. Tävlingsledarrollen är utmanande, tro mig jag vet!
Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien