Hur displayar ni era minifigurer?

Startat av zoldamir, 26 Juni 2017 kl. 13:09

Föregående ämne - Nästa ämne

crowwlime_

Idag gjorde jag min andra Ribba, tycker det är stilrent och snyggt. Valde att göra en scen/rad med rebel-ribban, får se om jag låter det vara eller om jag vill flytta om gubbarna lite grann..
Jag har försökt få med olika designer, t.ex. tie pilot: den första hade vanlig stormtrooperhjälm fast svart (30408p02) medans de nyare har en egen mold och nya printings (87556pb07). Kul att följa utvecklingen!

//Kråkan

Anders67

andreaseldh

Trodde först att du hade vit bakgrund=good guys, svart bakgrund=bad guys men så var det visst inte fullt ut. Men det skulle kanske vara ett tips?

Boathill

Vad är det för torso på Leia högst upp till vänster?
Region Hufvudstaden

ColA

Citat från: Boathill skrivet 28 Augusti 2017 kl. 07:25

Jag tror det ska vara denna 973px86ac01 men den i ramen är nog fel.

Boathill

Ja, tyckte jag inte kände igen den! :)
Region Hufvudstaden

crowwlime_

Citat från: andreaseldh skrivet 28 Augusti 2017 kl. 01:37
Trodde först att du hade vit bakgrund=good guys, svart bakgrund=bad guys men så var det visst inte fullt ut. Men det skulle kanske vara ett tips?
Det var tanken, men visste inte vem jag skulle ha brevid old Ben på 3:e raden. Det finns ju inga andra good guys med på Death Star i ep IV..
Och Jawa anser jag vara neutrala, och då jag inte har uncle owen så fick det duga! :)

Citat från: ColA_30 skrivet 28 Augusti 2017 kl. 09:01
Citat från: Boathill skrivet 28 Augusti 2017 kl. 07:25

Jag tror det ska vara denna 973px86ac01 men den i ramen är nog fel.

Så ska det ju vara, denna torson verkar tillhöra Han Solo 973pb0227c01, så kallad "boyfriend fit"?  ;D
Fick med den figen i en bulk jag köpte på tradera, har inte reagerat på att det är fel. Tackar för uppmärksammandet Boathill!
Tillbaka till BL!

//Kråkan

Boathill

Haha, lite skadad då jag precis fått klart mina tre tavlor med 150 SW figs efter mycket BL-tid :) Jag tror jag har en torso att sälja om du inte hittar en.
Region Hufvudstaden