Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

The Robbery

Startat av Odidoma, 13 Juni 2017 kl. 23:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Här kommer ett "old time thug life" bygge.

Lews

Är det så här Trazan finansierar sitt bananberoende, eller är det någon som försöker sätta dit honom?  ;)

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Anders67

Väldigt bra, du använder figur huvuden och dess miner på ett super bra sätt, de skapar en känsla. Bra klossat.

Peter S

Jag ser en anakronism: Kontantautomaten i en banksal med galler framför kassapersonalen. Tror det ena försvann långt före det andra dök upp... Annars mycket bra! Gillar att du fotat genom fönsterrutan.

lingonfil

Snyggt!

Men varför ligger Harry Potter skjuten på golvet? =)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: lingonfil skrivet 14 Juni 2017 kl. 11:01
Snyggt!

De tröttnade väl på att han for omkring?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Emma

Effektfullt att minifigsen sitter hopkurade!
Region Mitten

Odidoma

Tackar!!

Citat från: Lews skrivet 13 Juni 2017 kl. 23:35
Är det så här Trazan finansierar sitt bananberoende, eller är det någon som försöker sätta dit honom?  ;)
Det kan jag inte avslöja men du är något på spåret..

Citat från: Peter S skrivet 14 Juni 2017 kl. 10:24
Jag ser en anakronism: Kontantautomaten i en banksal med galler framför kassapersonalen. Tror det ena försvann långt före det andra dök upp... Annars mycket bra! Gillar att du fotat genom fönsterrutan.
Du har definitivt en poäng men eftersom jag utgick ifrån 20,50 & 70-tal så känns det ok.

Citat från: lingonfil skrivet 14 Juni 2017 kl. 11:01
Snyggt!

Haha, han hade blivit gammal och börjat tappa bort sina besvärjelser och kunde inte skydda sig mot en välriktad kula. Däremot tar jag gärna emot förslag på hur man kan göra istället.

ColA