Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Blomrabatt

Startat av Nybohov Creation Ltd., 15 Mars 2017 kl. 21:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Fick en idé när jag såg detta bygge och knåpade ihop en liten gles blomrabatt.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

lindyhep

Ah, trevligt.

Stod med en sån där spak upponer i handen för bara ett kort tag sedan och såg då också samma sak, dvs blomma. Då satt "koppen" fortfarande på spakdelen och jag önskade gröna såna. Hur väl sitter den på stjälkarna?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: lindyhep skrivet 15 Mars 2017 kl. 21:53
Ah, trevligt.

Stod med en sån där spak upponer i handen för bara ett kort tag sedan och såg då också samma sak, dvs blomma. Då satt "koppen" fortfarande på spakdelen och jag önskade gröna såna. Hur väl sitter den på stjälkarna?

Ganska bra, skulle jag säga. De blå blommorna sitter väldigt löst på fästena, därför går det inte att sätta dem på sidan av stjälken. De andra kulörerna går att klämma fast. Jag antar att de blå blommorna jag har är ganska gamla.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

andli

Kan vara allt från 1978 till 2001 om man går på år det släppt set den varit med i....
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Zilmrud

Jag har växelspaksbasen på grässtjälkar som tulpaner samt växelspaksbas och blomma i två Aetheriabyggen. Kul lösning
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Zilmrud skrivet 15 Mars 2017 kl. 23:29
Jag har växelspaksbasen på grässtjälkar som tulpaner samt växelspaksbas och blomma i två Aetheriabyggen. Kul lösning
Ah, det har jag missat. Jag får kolla närmare i helgen.

Tillägg: Nu hittade jag en bild.

Wedding gift for my friends. The bride is a nurse and the groom is a carpenter. by Peter Ilmrud, on Flickr