Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Febrovery 2017

Startat av drdoddo, 29 Januari 2017 kl. 20:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Bra jobbat (som vanligt)! jag blir extra varm av att du använder flesh till CS, kan tänka mig att för många är det lite väl kontroversiellt men jag älskar det!
Vad kommer du strössla med för tema i mars, för du pausar väl inte nu?

drdoddo

Citat från: Odidoma skrivet 01 Mars 2017 kl. 17:00
Bra jobbat (som vanligt)! jag blir extra varm av att du använder flesh till CS, kan tänka mig att för många är det lite väl kontroversiellt men jag älskar det!
Haha, tack så mycket! Jag gjorde en del CS med klassiska gula huvuden först, men tycker också att det blir lite roligare med flesh  ;)
Håller på med intensiva förhandlingar med frun nu angående byggandet  ::) ;D men lite ska det nog bli, haha! Nuvarande projekt är ett motoriserat steampunk-tåg som ska med till Linköping som en del av CB:t. Har gjort ett lok och två vagnar som ska finjusteras lite så hold on!  ;)

Myko

Jag tycker det ser jättekonstigt ut om man har gula huvuden i gula hjälmar. Allt i samma färg är samma material! :o Så mer flesh åt classic space!

Wineyard

Mycket fina rovers!
Ge oss lite castle!

Jag tycker det ger en härlig kombination av retro av modernt, när du blandar cs med flesh figurer.
Citat från: Myko skrivet 02 Mars 2017 kl. 14:44
Jag tycker det ser jättekonstigt ut om man har gula huvuden i gula hjälmar. Allt i samma färg är samma material! :o Så mer flesh åt classic space!
Kan Kanye, kan Lego ;)

drdoddo

Fo sho   ;D

Citat från: Wineyard skrivet 02 Mars 2017 kl. 14:48
Mycket fina rovers!
Ge oss lite castle!

Jag tycker det ger en härlig kombination av retro av modernt, när du blandar cs med flesh figurer.
Kan Kanye, kan Lego ;)
Hahaha! Tackar. Får se om jag vågar doppa fötterna i castle-poolen. Har en del steampunk på g så vi får se var d tar vägen efter det :) Väntar lite på bulken så jag kan göra en del klippor, etc. Där kan det nog smyga sig in en riddare eller två  ;)