Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Nya supercar *urk* :/

Startat av Nextuz, 28 September 2010 kl. 18:13

Föregående ämne - Nästa ämne

freddan

Jag är inte direkt imponerad  ??? skulle va kul med en "riktig" supercar kanske lite som föregångarna 8448,8865,8880 och 8860. Den här ser inte ut som jag hade förväntat mig  :(
Det är aldrig försent att ge upp.

AndersI

Jag tycker inte den ser så urk-ig ut! Jämfört med motsvarande promo-bild på 8880 så tycker jag den verkar riktigt bra. Och motor ingår!
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

tellblom

Den blir ett måste att ha, jag har ju de andra och man ju ha en komplett samling :)

Håller med Anders, tycker den ser helt OK ut

/Martin

Nextuz

Jag tycker den ser billig ut.. :/
Den har bara 4växlad växellåda och utan back..
Ja e tveksam. .:/

tellblom


Stigge72

Citat från: Nextuz skrivet 29 September 2010 kl. 13:59
Jag tycker den ser billig ut.. :/
Den har bara 4växlad växellåda och utan back..
Ja e tveksam. .:/

Jag håller med... borde vara minst 6 växlar på en sån bil idag... plus back...