[MOC] Il Cenacolo, den sista måltiden Hobbit style (Uppdaterad)

Startat av Wolcker, 07 December 2016 kl. 23:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Wolcker

Vissa av er har redan hört mina planer på att göra den sista måltiden hobbit style. Här är den.

Glömde Balin, han gömde sig under granen men är med MOC IRL just nu i alla fall.

Edit:

Uppdaterade den.

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

byStfn

Kul idé som jag vill minnas att jag hörde något om i Give mellan alla PaB-muggar med öl ;)

Sedan en högst personlig åsikt som du får ta som du vill, men som jag säger av största välmening: din vattenmärkning av bilderna gör det extremt svårt att greppa helheten och förfular intrycket väldigt mycket. Är det rädsla för bildstöld som ligger bakom det? Annars funkar det väl att slänga in adressen i nederkanten av bilden?

Sockerbit

Kul idé och snyggt bygge. Det skulle lyfta ännu mer om du hade tiles på golvet och även på bordet. Eller kanske byggde en duk av tiles till bordet. Men det är min åsikt då jag inte är något större fan av knoppar.

Wolcker

Citat från: byStfn skrivet 08 December 2016 kl. 09:10
Kul idé som jag vill minnas att jag hörde något om i Give mellan alla PaB-muggar med öl ;)

Sedan en högst personlig åsikt som du får ta som du vill, men som jag säger av största välmening: din vattenmärkning av bilderna gör det extremt svårt att greppa helheten och förfular intrycket väldigt mycket. Är det rädsla för bildstöld som ligger bakom det? Annars funkar det väl att slänga in adressen i nederkanten av bilden?

Såg imorse att vattenstämpeln blev lite för tydlig. Skall dra ner den lite i genomskinlighet.

Jag brukar lägga den över allt för att undvika att folk sor bilden för deras egna syften samt lite mer trafik på min sida skadar inte =)

Citat från: Sockerbit skrivet 08 December 2016 kl. 09:48
Kul idé och snyggt bygge. Det skulle lyfta ännu mer om du hade tiles på golvet och även på bordet. Eller kanske byggde en duk av tiles till bordet. Men det är min åsikt då jag inte är något större fan av knoppar.

Bra idee med duk, skall se om jag kan göra något sånt eller hur det blir. Gillar inte alltid knippar häller men det skall nog komma en del mat till
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Teabox