AVSLUTAD: Hjälp med att köpa LEGO Ideas Maze (21305)

Startat av pareriksson, 04 December 2016 kl. 10:05

Föregående ämne - Nästa ämne

pareriksson

Min fru beställde ett LEGO Ideas Maze (21305) från LEGO Shop 14 november. Paketet försvann dock på vägen, och jag ringde därför LEGOs kundtjänst i fredags. De bad så mycket om ursäkt och lovade att skicka ett nytt paket. Lite senare fick dock min fru detta mail från LEGOs kundtjänst:

"...Det är verkligen tråkigt att höra att de set ni beställt inför jul har kommit bort på vägen, jag är hemskt ledsen över att detta har hänt. Jag lade en ny beställning på The Maze, 21305 men kunde tyvärr se att de är helt slut i vårt lager.

Vi har tyvärr ingen möjlighet att skicka ut ett nytt set till er. Jag har vidarebefodrat din mans kommentarer till lagret för att se till så att en liknande situation inte händer igen..."

Nu verkar det ju dock som att 21305 finns kvar i lager på MoS. Finns det någon vänlig själ som kan plocka upp ett exemplar och förmedla ner till oss i Göteborg via Swebrick-expressen på något sätt?

lindyhep

Har du fått hjälp? Tror inte jag kommer till MoS den närmsta tiden men det kanske är någon annan som ska. Eller till Köpenhamn.

pareriksson

Citat från: lindyhep skrivet 06 December 2016 kl. 21:23
Har du fått hjälp? Tror inte jag kommer till MoS den närmsta tiden men det kanske är någon annan som ska. Eller till Köpenhamn.
Ja, byStfn fixade biffen här på kvällen. Tack ändå!