Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minifig series 3

Startat av Peewit, 18 September 2010 kl. 23:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Peewit

Nu är det första bilderna på gång.. Alla* på eurobricks sitter och väntar på att den här foldern skall bli public:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=445878

spänningen är oliiiiiiiidlig...

* just nu 30 pers som läser tråden...

de Gothia

ah! så kan man ju inte göra!!! :D nu måste jag hitta på nåt annat än att uppdatera den sidan.. får gå o rösta! :)

Peewit

japp... jag undrar hur mycket av brickshelfs trafik som nu består av folk som som försöker ladda den sidan hela tiden...  :D

Mirandir

Var han/hon tvungen att tanka upp den på just Brickshelf? :/ Det kan ju ta en vecka innan innehållet blir publikt...
Legobloggen: http://legobloggen.com

Dreadcore

Citat från: Mirandir skrivet 19 September 2010 kl. 16:10
Var han/hon tvungen att tanka upp den på just Brickshelf? :/ Det kan ju ta en vecka innan innehållet blir publikt...

Eller så blir den "publik" precis just nu ;)

Är inte jätteimponerad över S3 faktiskt. Men de jag skulle kunna tänka mig köpa mer än en av är:

• "Fiskargubben" (p.g av det coola skägget)
  • "Cyborgen" (om den svarta hjälmen är av samma modell som "Rymdmannen")
  • "Alven" (Helt awesome)
  • "Alien" (Guldig strålpistol/hårtork)

I övrigt så är ju alltid nya ansikten och frisyrer välkommet :)

devva

Ronin blev ju direkt en favorit iaf

Teabox

Najs. Serie tre ser ju mycket bra ut. Snowboardåkerskan känns som något jag måste äga :P

de Gothia

enda som jag känner wow för är alven.

sen är det ju bra att köpa gubbarna för frisyrer och huvuden.. :)

gorillan vet jag inte vad jag ska tycka om... kommer nog trol att köpa den med! :)

men, nu är det väl slut med "fusket" med streckkoder? så nu kanske det blir lite mer dealande här på swebrick! :)

Ferdik

Jag diggar Basebollspelaren, hip-hoparen och fiskaren.

Peewit

å så blev den publik precis när jag var iväg ocg röstade.....

Inte superimponerad totalt set men alven var ju fantastisk.. kanske köper nån mer för nån specifik dels skull när jag tittat närmare men annars är det bara alven jag går igång på.. men oj vad snygg den var.. blir att lära sig kläm och känn teknik för att identifiera honom...

Vad är det förresten som mumien har i handen? Nån som har nån ide?

Filbunken

Alven helt klart intressantast. Vore nice om den släpptes i ett battlepack i framtiden så man kan bygga en liten armé.
Måste bara köpa lite dvärgar/troll från Fantasy Era också.
Alven bör man kunna kunna känna sig till ganska bra också, i o m pilbåge och sköld.

Annars lite besviken över återanvändandet av vissa saker redan och avsaknandet av en motståndare till min serie 1 wrestler :(

zatzy

Citat från: de Gothia skrivet 19 September 2010 kl. 17:16

men, nu är det väl slut med "fusket" med streckkoder?

woot ? berätta mera vet jag ingenting om !
ursäkta stavfelen !

Peewit

Citat från: zatzy skrivet 19 September 2010 kl. 18:22
Citat från: de Gothia skrivet 19 September 2010 kl. 17:16

men, nu är det väl slut med "fusket" med streckkoder?

woot ? berätta mera vet jag ingenting om !

Det var ju inte riktigt tanken att man skulle kunna använda dem för att hitta specifika figurer.. men när det uppdagades var det för sent  att ta bort dem till serie 2 men de hade inte börjat tillverkningen av påsarna till serie 3 så till denna serie skall Lego ha sett till att ta bort koderna...