Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minifig series 3

Startat av Peewit, 18 September 2010 kl. 23:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

Ookej, jo så är det ju förstås. Håller med, synd!

Fast samtidigt är ju lego en av de leksaker som säljer bäst. Jag läste tidigare i början av i år en artikel om att lego var den populäraste julklappen av alla leksaker, efter virtuella spel (PS, XBOX, PC, Wii osv) år 2009. Detta i kombination med att jag faktiskt nästan alltid tycker mig se betydligt tätare med folk på lego-avdelningen inne på BR än vid alla andra avdelningar tycker jag ändå borde räcka för att de ska prioritera lego såpass mycket att de ser till att de åtminstone ser till att ta in det som verkar komma att bli populärt.

Tobbe Arnesson

LEGO-hyllorna har växt markant på flera av de butiker jag besökt regelbundet genom åren.
Blogg: Robotkampen

Skrytsson

BR Sthlm i PUB-huset säger sig få in Serie 3 i slutet av januari

robban

Jag hörde något rykte om att dom skulle komma in på lager den 12jan iallafall Barnenshus här i karlstad, sen när dom kommer ut i butiken e ju en annan historia..
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Skrytsson

Serie 3 fanns i USA i mitten av November och hos oss förhoppningsvis i mitten av januari. Serie 2 släpptes här i mitten av juli, medan amerikanerna fick vänta till typ mitten av September. Är det verkligen så smart att sprida ut releasen så mycket mellan olika delar av världen?

Record

Serie 3 ute nu på S@H..
Friskt satsat, hälften vunnet..

Skrytsson

Citat från: Record skrivet 01 Januari 2011 kl. 15:02
Serie 3 ute nu på S@H..

Borde börja dyka upp i butik nu snart. Har dock inte sett någon än.

Skrytsson

NK lek Sthlm börjar inte sälja serie 3 förrän som tidigast i slutet av januari. Först var det "precis efter jul", sedan "i början av januari", därefter "framåt mitten av månaden" och nu "slutet av månaden som tidigast, annars i början av februari"  >:( >:( >:(

Mirandir

Det är, så vitt jag vet, den 12:e januari som gäller för januarinyheterna.
Legobloggen: http://legobloggen.com

de Gothia

det finns på hikmets hemsida nu. dock står det slutsålt på både gubbar och boxarna...?

Teabox

Citat från: de Gothia skrivet 09 Januari 2011 kl. 09:13
det finns på hikmets hemsida nu. dock står det slutsålt på både gubbar och boxarna...?

Gissar på att de har lagt in dem i systemet med 0 på lagret och då visar hemsidan "slutsålt" per automatik.

Skrytsson

Kan de inte få in dem på lagret och börja sälja dem då och göra slut på detta lidande till väntande.

de Gothia

Citat från: teabox skrivet 09 Januari 2011 kl. 10:16
Citat från: de Gothia skrivet 09 Januari 2011 kl. 09:13

Gissar på att de har lagt in dem i systemet med 0 på lagret och då visar hemsidan "slutsålt" per automatik.

så är det nog... men då borde de dyka upp snart om inte annat! :)

micke

Så då har man äntligen fått tag på serie 3 i Sverige, en hel låda som nu är i min ägo

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke