P&B sortimentet Lego Store Köpenhamn

Startat av Kwagge, 08 Oktober 2016 kl. 19:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

De kunde börja med 100gr påsar för 95kr st

Kwagge

De fick in lite nya bitar igår..

ColA

Där fanns det lite trevligt man skulle vilja ha  8)

Bokeslundsparken

Där fanns ju lite bitar man villhöver. Synd man inte får åka på semester till Danmark. Besök på Legoland mm var planerat till nästa vecka...
In vino veritas.

Kwagge

Från idag..

Manne

Hade blivit en burk eller två..

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Kwagge

Citat från: Manne skrivet 15 Juli 2020 kl. 09:33
Hade blivit en burk eller två..

Med Vänlig Hälsning Manne

Hoppas vi att det mesta finns kvar den 8/8 då  :D

Hm undrar om Bilka kör sin rea i år med  :o

andli

Släpper danskarna er över gränsen? :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Kwagge

Gideon

Ojoj, det var inte dåligt! Men om dessa bitar är "i säsong" kan man ju hoppas att vissa dyker upp i 08-land också.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Kwagge

Teodor_

Råkade skriva följande i en annan tråd som inte har med det att göra, så flyttar mitt inlägg hit istället:

Är "ny" till Lego och Cph är närmaste butiken för mig. Undrar om priset på Lego är "standardiserat" eller om det är dyrare att handla en mugg pick-a-brick i Danmark än i Sverige? I stort sett alla andra sorters varor och tjänster är ju dyrare där så är rädd för att jag redan vet svaret... men hör efter ändå!
MVh

Ozp

Kwagge

Dags att uppdatera här med.. snart kan man (förhoppningsvis) åka över sundet o shoppa lite..

Personalen som tog bilden efter stängningen igår när de hade uppdaterat sortimentet

Kwagge

Orkade inte översätta utan här kommer det info om ett event i butiken:

Fredag d. 20. august 2021

"Kom og mød LEGO® designansvarlig Matthew Ashton i LEGO butikken i København og få din "Everyone is awesome" æske signeret!

For mere information besøg butikkens hjemmeside
https://www.lego.com/da-dk/stores/events/everyone-is-awesome-signing-event!-copenhagen-2021