Klossfestivalen ÖREBRO 7-10 juli 2016

Startat av klossbutiken.se, 19 April 2016 kl. 00:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Joacim

Citat från: Illuwatar skrivet 26 April 2016 kl. 15:49
Är mycket intresserad att vara med men datumet gör att jag inte kan säga något ännu. Beror helt på hur min semester blir då den involverar andra personer och deras semesterplaner.

Dito!

AndersI

Svårt för min del, eftersom semestern inte börjar förrän senare...  :(
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

dalle

Citat från: AndersI skrivet 26 April 2016 kl. 16:00
Svårt för min del, eftersom semestern inte börjar förrän senare...  :(

Samma sak här.

byStfn

Mycket intresserad. Jobbar även dagligen med Stop-motion och kommer hålla workshop med det nu i vår i Sundsvall så det kanske skulle kunna vara något. Har inte några färdiga filmer men bygger just nu upp ett klippbibliotek. Trots att jag inte har några stora byggen så låter det kul att ställa ut ändå!

robban

Blir ju kul detta, måste bara trixa in torsdagen på något sätt  ;D
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Peter S

Infaller under semestern så tid finns. Men det enda jag har i dagsläget och troligen även vid utställningstillfället är PA-CB. Finns det fler som inte lovat bort sig till Borlänge?

Odidoma

Jag har pratat lite löst med Myko om att ställa ut våra Pa-CB moduler och då passar det bra med din modul också. Inget bestämt än men kommer du ha bil annars får vi hyra en.

mordatre

Hoppas på bättre väder också. Det var lite kyligt sist.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Memmla

Jag skulle potentiellt kunna ställa ut PA-CB jag med men vet inte om jag kan/har tid att vara där eftersom jag ska köra en intensivutbildning för körkort typ hela semestern.

Gideon

Vore kul om vi får till ett sjysst PA-CB där :)
Eftersom det finns rätt gott om tid för uppställning bör det väl gå att lösa logistiken under helgen/dagarna innan eventet även för en del moduler där byggarna inte själva är med?
Jag ställer ut borgen i Borlänge men kan nog fundera på att avvara PA-modulen till Örebro istället :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Sockerbit

Min del (den som har en skylt) kan också få vara med. Om det inte krockar med andra semesterplaner vore det skoj att åka dit.

stej123

Känns som att det kan bli svårt att hålla sig undan...

Om allt som utlovas infrias så låter det väldigt bra.

Kwagge

JAG KOMMER o mina två grabbar!

Så får ta med vad som får plats av mitt Tåglandskap.. Om det blir godkänt...

SvanteOlof

Oj vad roligt. Pa-cb äntligen kan jag va med
ordvits: studsmatta = 4186

Gideon

Kul att det är en del långväga Swebrickare som vill sammanstråla här i mellansverige mitt i sommaren! Ser fram emot att hänga lite med er i AFOL-loungen, i alla fall under lördag och söndag. Det är lite oklart ännu om jag kommer loss även torsdag-fredag. Men hur som helst är det inte så farligt att köra ner på söndagen innan med grejerna, det är ju inte ens 30 mil tur och retur (även från Fredriksberg så då är det ju per definition centralt i Sverige).
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram