Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

brick7276

Citat från: mechamike skrivet 21 juni 2011 kl. 19:07
Citat från: brick7276 skrivet 21 juni 2011 kl. 16:22
Men kanske någon där ute som inte köpt Slave 1 ännu.

Jodå .. jag har inte köpt nått ex än.. Men NK ligger lite Off .. Stockholm är väl trevligt men det ligger ju så ocentralt.  ::)   50% vad blir det i slutändan?



Tyckte jag såg att deras originalpris var 1099 SEK. Så borde bli 549:50 SEK

/A

Skrytsson

Citat från: brick7276 skrivet 22 juni 2011 kl. 10:19
Citat från: mechamike skrivet 21 juni 2011 kl. 19:07
Citat från: brick7276 skrivet 21 juni 2011 kl. 16:22
Men kanske någon där ute som inte köpt Slave 1 ännu.

Jodå .. jag har inte köpt nått ex än.. Men NK ligger lite Off .. Stockholm är väl trevligt men det ligger ju så ocentralt.  ::)   50% vad blir det i slutändan?



Tyckte jag såg att deras originalpris var 1099 SEK. Så borde bli 549:50 SEK

/A

Det låter rimligt. De brukar ha samma priser som BR och svenska S@H.

På ICA i Katrineholm har de bl a följande produkter sänkta:
- 66364 Star Wars Super Pack 3 in 1 (7749, 8083, 8084) - 349 kr
- 8195 Grievous Starfighter - 349 kr
- Freeco Speeder - 199 kr

Utöver detta några fler SW-set i 349 kr-klassen sänkta till 199.

Skrytsson

Någon som handlat lego på Boxextra.se? Eller på Spelbutiken.se?

Prismässigt är de som Hiko - men är de det servicemässigt? Är leveransen lika snabb?

Teabox

Citat från: Skrytsson skrivet 22 juni 2011 kl. 12:29
Någon som handlat lego på Boxextra.se? Eller på Spelbutiken.se?

Prismässigt är de som Hiko - men är de det servicemässigt? Är leveransen lika snabb?

När jag har beställt dataspel ifrån Spelbutiken så har de varit snabba.

Pekblom

#724
Citat från: brick7276 skrivet 22 juni 2011 kl. 10:19
Citat från: mechamike skrivet 21 juni 2011 kl. 19:07
Citat från: brick7276 skrivet 21 juni 2011 kl. 16:22
Men kanske någon där ute som inte köpt Slave 1 ännu.
Jodå .. jag har inte köpt nått ex än.. Men NK ligger lite Off .. Stockholm är väl trevligt men det ligger ju så ocentralt.  ::)   50% vad blir det i slutändan?
Tyckte jag såg att deras originalpris var 1099 SEK. Så borde bli 549:50 SEK
/A
Ja det blir ca 550kr/st. Jag var där i dag.

shiftaltcmd

Toysrus har 50% på Toy Story och upp till 50% på Atlantis.
World racers också nedsatta men inte lika mycket.
Utgående Star Wars set nedsatta sisådär 20-25%.
Och nåt enstaka Kingdoms, Creator och City.

Det var i Sundsvall men Toysrus brukar se lika ut i hela Sverige.

Köpte två stycken City of Atlantis, , nedsatta 50%.

Filbunken

Om någon ändå har tänkt köpa en film, så har Home entertainment www.homeenter.com den lilla alien gubben från Toy Story 3 för 10lr.
http://www.homeenter.com/sv/barnens-filmklubb/product_readmore/lego-toy-story-%C3%B6vrigt/253556/

Skrytsson

Citat från: Filbunken skrivet 29 juni 2011 kl. 10:05
Om någon ändå har tänkt köpa en film, så har Home entertainment www.homeenter.com den lilla alien gubben från Toy Story 3 för 10lr.
http://www.homeenter.com/sv/barnens-filmklubb/product_readmore/lego-toy-story-%C3%B6vrigt/253556/


Jag antar att man måste vara medlem i barnens filmklubb för att göra en beställning. Synd. Jag hade gärna haft ett antal Toy Story Aliens för 10 kr/st

Teabox

Citat från: Skrytsson skrivet 29 juni 2011 kl. 16:01
Citat från: Filbunken skrivet 29 juni 2011 kl. 10:05
Om någon ändå har tänkt köpa en film, så har Home entertainment www.homeenter.com den lilla alien gubben från Toy Story 3 för 10lr.
http://www.homeenter.com/sv/barnens-filmklubb/product_readmore/lego-toy-story-%C3%B6vrigt/253556/


Jag antar att man måste vara medlem i barnens filmklubb för att göra en beställning. Synd. Jag hade gärna haft ett antal Toy Story Aliens för 10 kr/st

Är inte medlem, men det verkade som man bara kunde köpa en av dem. Såg ingen möjlighet att öka mängden i sin varukorg.

Skrytsson

Citat från: teabox skrivet 29 juni 2011 kl. 16:06
Citat från: Skrytsson skrivet 29 juni 2011 kl. 16:01
Citat från: Filbunken skrivet 29 juni 2011 kl. 10:05
Om någon ändå har tänkt köpa en film, så har Home entertainment www.homeenter.com den lilla alien gubben från Toy Story 3 för 10lr.
http://www.homeenter.com/sv/barnens-filmklubb/product_readmore/lego-toy-story-%C3%B6vrigt/253556/


Jag antar att man måste vara medlem i barnens filmklubb för att göra en beställning. Synd. Jag hade gärna haft ett antal Toy Story Aliens för 10 kr/st

Är inte medlem, men det verkade som man bara kunde köpa en av dem. Såg ingen möjlighet att öka mängden i sin varukorg.

Utan medlemskap lyckades jag lägga till hur många som helst i kundkorgen, men möjligheten att gå vidare/slutföra köpet saknades (jag lyckas inte finna den, iaf). Om du klickar på Filbunkens länk och trycker "köp" flera gånger läggs fler exemplar av Alien-figuren till i din kundvagn.

micke

Var inne och köpte 10 st, det är bara att klicka på lägg till artikel
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skrytsson

Citat från: micke skrivet 29 juni 2011 kl. 19:43
Var inne och köpte 10 st, det är bara att klicka på lägg till artikel

När jag har lagt till tio stycken och går till varukorgen hittar jag inget sett att gå vidare. Sidan ber mig "Logga in med rutan till höger för att gå vidare med din beställning". För att kunna logga in behöver jag medlemskap i barnens filmklubb, om jag har förstått det rätt?

Du kanske har medlemskap? Om inte, hur gjorde du?  :)

thompabompa

Citat från: Skrytsson skrivet 29 juni 2011 kl. 20:58
Citat från: micke skrivet 29 juni 2011 kl. 19:43
Var inne och köpte 10 st, det är bara att klicka på lägg till artikel

När jag har lagt till tio stycken och går till varukorgen hittar jag inget sett att gå vidare. Sidan ber mig "Logga in med rutan till höger för att gå vidare med din beställning". För att kunna logga in behöver jag medlemskap i barnens filmklubb, om jag har förstått det rätt?

Du kanske har medlemskap? Om inte, hur gjorde du?  :)

Jag började (nej, jag har inte kommit i mål) att göra som du. Klickade i massor, fick frågan att logga in, kliade mig i huvudet och konstaterade att man rimligen behövde vara medlem.
Började fylla i för att bli medlem, klickade runt för att beställa ett antal filmer jag inte ville ha. Välkomstpaketet skulle bara kosta runt 50 spänn i porto. Till det förband man sig att köpa ytterligare en dvd till fullpris (ca 150 spänn) inom ett halvår. Gissar att det tillkommer porto på den också.
Alltså; 50+150+50=250 kronor i extrakostnader bara för att köpa några billiga rymdkillar. Kände inte riktigt att jag kunde räkna hem det.
Tyvärr.

insurrection

Citat från: micke skrivet 29 juni 2011 kl. 19:43
Var inne och köpte 10 st, det är bara att klicka på lägg till artikel
Du är medlem där då alltså? Du skulle inte kunna tänka dig att "köpa ut"?  ;D

micke

Citat från: Skrytsson skrivet 29 juni 2011 kl. 20:58
Citat från: micke skrivet 29 juni 2011 kl. 19:43
Var inne och köpte 10 st, det är bara att klicka på lägg till artikel

När jag har lagt till tio stycken och går till varukorgen hittar jag inget sett att gå vidare. Sidan ber mig "Logga in med rutan till höger för att gå vidare med din beställning". För att kunna logga in behöver jag medlemskap i barnens filmklubb, om jag har förstått det rätt?

Du kanske har medlemskap? Om inte, hur gjorde du?  :)

Är medlem där
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.