Svenskt RC-lok - Lite uppdaterad design

Startat av Selander, 28 Oktober 2013 kl. 18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Jag gillar den innovativa fönsterstolpen!

NIN777

Otroligt fint lok med många smarta lösningar!

-DoNe-