Klossfestivalen 2024 - JÖNKÖPING lördagen 2 mars på RC Racketcentrum

Startat av Klossfestivalen, 08 november 2023 kl. 18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: Anders67 skrivet 09 december 2023 kl. 13:12Härligt - så nära - klart man måste ställa ut då! då kanske till och med ett uppdaterat The Hills kan få hänga med.
Det blir inte The Hills denna gång - men den kommer kanske få nytt liv under 2025

byStfn


darthemil83


Godtfred




Jesperrydhog

Jag ska försöka att kunna komma om inget annat händer.  Mvh från Jespe Rydhög. 

Klossfestivalen

Hej på er!

Det börjar närma sig.

OM ni vill och har en eller två eller tre bra bilder på de byggen ni ska ha med er, så maila gärna de till mig.
Tänkte göra lite olika stories och inlägg om det framöver. Ingen press. Man behöver inte. Men vore kul.

Tack på förhand!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Klossfestivalen

Hallå där ute!

Snart dags för Jönköping - ska bli kul!

Nu har jag uppdaterat anmälningsformuläret med tre frågor som jag gärna vill ha svar på utav er:

  • Gäller om ni ställer upp era byggen på fredag eller lördag?
  • Om ni vill stanna och äta middag och bowla på fredagen?
  • Och matpreferenser och allergier?


Tack för att ni går in i formuläret och svarar på dessa också.

Har ni svårt att lösa det, så går också ett mail bra till mig på info @ klossfestivalen . se


Ha en fin dag!

Fredrik
Klossfestivalen

TexGordon

Citat från: byStfn skrivet 13 februari 2024 kl. 07:53Jag kommer! Mvh inventarie.
Har herr Trollkarl några spikade tider för sina uppträdanden? Frågar åt en vän :)

Klossfestivalen

Citat från: TexGordon skrivet 27 februari 2024 kl. 13:10Har herr Trollkarl några spikade tider för sina uppträdanden? Frågar åt en vän :)
Han kör exakt kl.13.30  8)

/Fredrik

Klossfestivalen

Hej på er.

Nu närmar det sig - kul!

Jag har nu fått in all info från er om ni kommer fredag el lördag. Och även fått in all annan extra info. TACK!

Tre saker:

  • Inlastning sker från baksidan genom en lastport - se bifogad bild med röd markering. Och som vanligt, så parkera om era bilar efter urlastningen. Vi ska erhålla restaurangvagnar som ni kan lasta på.

  • Parkeringen ska helst också ske på samma sida - finns parkeringsrutor där. OBS! Ni anmäler ert fordon med registreringsnummer vid en disk inne på RC Racketcentrum på en touchskärm. Den finner ni till vänster när ni går in vanliga ingången till hotellet och rackethallen.

  • Lunchen på lördag sker genom att ni erhåller lunchkuponger. Antingen äter ni i lunchrestaurangen eller tar med er maten till ert sk VIP-rum som ligger i ett konferensrum med utsikt över hallen. Även kaffekuponger får ni, så slipper vi kallt kaffe i en tunna.


Tror det var allt. Annars bara maila eller ring mig. Vi ses på fredag och lördag.


Fredrik Novak
Klossfestivalen

darthemil83


Anders67

CB Blue Harvest layout!

Layout_jkpg-2024-03-02.png

bord layout 180x70

Layout_jkpg-2024-03-02med-bord.png

mrlind

Exemplarisk information och tydlighet inför eventet. Detta gillar jag.
Bra jobbat Fredrik!
Ser fram emot att träffa alla Swebrick'are på lördag.
Have a great build day!
Instagram Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.