Klossfestivalen 2024 - JÖNKÖPING lördagen 2 mars på RC Racketcentrum

Startat av Klossfestivalen, 08 November 2023 kl. 18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Joyride

Som besökare har jag haft en riktigt bra dag! Idel glada miner och fina byggen!
Kul att få ett ansikte på många av er.

Snyggt fixat @Klossfestivalen 
Instagram: joyride_bricks

Herr Syri

Tack för denna helg, mates! Lika trevligt som vanligt. Det enda vi saknade var GBCn. Kom så långt bort. Nästa gång får vi  vara närmre varandra. <3 
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

ckk

Trots segregeringen :) så hade vi en bra dag i GBC-slingan! Kul att träffa så många igen och bra arrangerat som vanligt, med många besökare dessutom!

mrlind

Have a great build day!
Instagram Flickr

Gideon

Ser ut som om det blev mycket lyckat!

Citat från: mrlind skrivet 02 Mars 2024 kl. 20:49IMG_5087.jpeg
Tänkte först: Varför har han skrivit ut en bild på John-Erik och Vidar mfl på väggen, innan jag insåg att det var ett fönster i bygget :D
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

ColA

Verkligen toppen, kändes som så mycket folk 😊

Alltid lika kul att träffa er även om man knappt hinner varken prata eller umgås lika mycket som man skulle vilja!

darthemil83

Stort tack alla inblandade för ett mycket fint event. Extra kul att få träffa en del icke utställande swebrick medlemmar också. Det kändes som det var några stycken på plats. 

För mig var detta första eventet som lekhaven var i samma område som oss utställare. Jag tyckte det fungerade väldigt bra . Det gav en extra energi och lekfullhet. Och det kändes verkligen som vi var där tillsammans. 

Nu börjar nedräkningen till Sundsvall 😊🖤🎉🎉🎉

Jesperrydhog

Lite från Klossfestivalen i Jönköping med lite legoutställning. 20240302_164217.jpg

Anders67

Riktigt rolig utställning, många besökare i en jämn ström gjorde det extra roligt! Trevlig arrangemang på fredag kväll!

Vi ses igen i Sundsvall nästa helg!

Godtfred

Citat från: Gideon skrivet 02 Mars 2024 kl. 21:06Ser ut som om det blev mycket lyckat!
Tänkte först: Varför har han skrivit ut en bild på John-Erik och Vidar mfl på väggen, innan jag insåg att det var ett fönster i bygget :D
Det är ju paret @living_the_brick som pratar med John-Erik.

Joyride

Skyller mer på tankspriddhet än ouppfostran när jag glömde säga hej till hälften av Mos Legos gänget. Så vem av er är @CopMike och vem är @ColA 😄
Eftersom vi både ser ut att vara i samma åldersspann och ha samma frisyr så kanske jag kan komma ihåg er till ett annat tillfälle trots ansiktsafasi 🫣😑

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Joyride

Citat från: Godtfred skrivet 03 Mars 2024 kl. 16:40Jaha, har ColA tofs numera...?

😄 jag såg den komma från 100 meter OCH runt ett hörn @Godtfred men lika roligt ändå 😂

CopMike

Citat från: Joyride skrivet 03 Mars 2024 kl. 16:30Skyller mer på tankspriddhet än ouppfostran när jag glömde säga hej till hälften av Mos Legos gänget. Så vem av er är @CopMike och vem är @ColA 😄
Eftersom vi både ser ut att vara i samma åldersspann och ha samma frisyr så kanske jag kan komma ihåg er till ett annat tillfälle trots ansiktsafasi 🫣😑
;D -killen med barnen bredvid sig är Cola CopMike!