Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Kanske har OCD ändå?

Startat av Joyride, 29 april 2024 kl. 22:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Joyride

Skulle inte självdisgnosticera/etikettera mig själv med vare sig OCD eller vinnarskalle. Ändå steg det mig fullständigt åt huvudet när jag häromveckan såg att ColA:s BL-butik närmade sig 10000 ordrar.
Har lagt onödigt mycket tid på att få lägga den tiotusende ordern vilket skedde igår. Stort på ett stört sätt men nu känns allt bara tomt 😂

Instagram: joyride_bricks

Skafte

Hahaha, det var tur jag inte såg det, då hade jag också försökt!

Claude76

Grattis!
Till både dig och ColA :)

Antar att nästa naturliga steg för dig Joyride är att vara först att ha lagt 10.000 ordrar i hans butik  ;D

Lego is my drug of choice

Joyride

Citat från: Claude76 skrivet 29 april 2024 kl. 23:38Grattis!
Till både dig och ColA :)

Antar att nästa naturliga steg för dig Joyride är att vara först att ha lagt 10.000 ordrar i hans butik  ;D


Känns fullständigt logiskt 😜
Instagram: joyride_bricks

ColA

Tack Joyride det känns skönt att jag kunde hjälpa dig i kampen :) 

Jenny242

Citat från: Claude76 skrivet 29 april 2024 kl. 23:38Grattis!
Till både dig och ColA :)

Antar att nästa naturliga steg för dig Joyride är att vara först att ha lagt 10.000 ordrar i hans butik  ;D


Om inte jag hinner före 😅 😀😂 Känns som man handlar oftare där än på lokala matbutiken 😅
Jenny242

Joyride

Citat från: ColA skrivet 30 april 2024 kl. 10:31Tack Joyride det känns skönt att jag kunde hjälpa dig i kampen :)

Haha, ja det är fint att det bjuds utmaningar.
När jag insåg att jag inte kunde släppa det så var jag beredd att gå upp på natten och lägga order 9999 ifall någon (typ @Skafte ) också satt och hökade, betala den och hugga 10K. Viss finess men ändå rätt smutsigt 😎
Instagram: joyride_bricks

Joyride

Citat från: Jenny242 skrivet 30 april 2024 kl. 11:09Om inte jag hinner före 😅 😀😂 Känns som man handlar oftare där än på lokala matbutiken 😅

Lite så! Det är en grym butik @ColA - jag hade inte förnedrat mig såhär för vad som helst 👍🏻
Instagram: joyride_bricks

CopMike

Citat från: Claude76 skrivet 29 april 2024 kl. 23:38Antar att nästa naturliga steg för dig Joyride är att vara först att ha lagt 10.000 ordrar i hans butik  ;D
Jag kämpar på men bara 115 stycken än så länge :-[!

CopMike

Citat från: Joyride skrivet 29 april 2024 kl. 22:01Skulle inte självdisgnosticera/etikettera mig själv med vare sig OCD eller vinnarskalle. Ändå steg det mig fullständigt åt huvudet när jag häromveckan såg att ColA:s BL-butik närmade sig 10000 ordrar.
Har lagt onödigt mycket tid på att få lägga den tiotusende ordern vilket skedde igår. Stort på ett stört sätt men nu känns allt bara tomt 😂
Respekt 8)!

Godtfred

Finns det någon här inne som inte skulle kunna tänka sig att självdiagnosiera sig själv som OCD? Ingår inte det i själva begreppet AFOL?

Gideon

Citat från: CopMike skrivet 01 maj 2024 kl. 09:53Jag kämpar på men bara 115 stycken än så länge :-[!
Ändå respekt att ha mer än 1% av det totala antalet ordrar i en stor BL-butik  8)

andreaseldh

Citat från: Godtfred skrivet 01 maj 2024 kl. 10:06Finns det någon här inne som inte skulle kunna tänka sig att självdiagnosiera sig själv som OCD? Ingår inte det i själva begreppet AFOL?

Självklart, men vi säger CDO så att det blir i bokstavsordning!

aaddeehlnrs, AFLO ;)

ColA

Citat från: CopMike skrivet 01 maj 2024 kl. 09:53Jag kämpar på men bara 115 stycken än så länge :-[!
❤️

Klas Almqvist


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.