Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Majkel

I fyndlådan jag köpt hittade jag idag bla: , & i bra skick!    på hade ironiskt nog högerhanden gått av...  måste handla om karma...

Brickchaser

#3706
Har tänkt bygga Brickcitydepot's modell "City Restaurant" och igår fick jag hem första BL-beställningen till den.
Några bitar kommer med lugbulken i sommar, så det finns gott om tid att skaffa övriga bitar.

http://images.mocpages.com/user_images/49882/1327086515m_SPLASH.jpg

MartinAberg

Nyss hemkommen från London, hittade inget kul i LEGO Store, men däremot blev det en och en för totalt £47 från Disney Store.
Kändes som ett självklart köp eftersom man är lite av en Iron man-torsk :P

mordatre

Lade en PaB-beställning på 280:- för att beta av lite delar till Tie-hangaren. 50:- i sparad VIPrabatt och en Ironman polybag gjorde köpet lite mer prisvärt.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

perlan


MartinAberg

Kom en BL-order med Posten idag.
Fick även beställt en (149:-) och 10 stycken för totslt 149:- genom sambon som fick för sig att åka till GeKås idag.

ByggareDan

Köpte ambulansen på webhallen, ska bygga den nu till fotbollen, (Irland-England)

/ByggareDan

hersa

Åkte på Majornas Megaloppis med siktet inriktat på Lego och trots alla leksaker och folkmassorna kom jag bara hem med en för hela 10:-!

MartinAberg

Citat från: hersa skrivet 29 maj 2013 kl. 23:11
Åkte på Majornas Megaloppis med siktet inriktat på Lego och trots alla leksaker och folkmassorna kom jag bara hem med en för hela 10:-!
Du fyndade inget hos mig då?
Hade nog 6-7 set som folk fick köpa billigt, om de köpte annat med ;)

Länken

Råkade bli ett som kompensation då var slut i butiken.

Brickchaser

Det blev en PaB-beställning.
Med gratis frakt samt en Jor-El minifigur var det svårt att låta bli.

perlan

PaB här också och en stålman samt nåt från TMNT på köpet.

Magnus den store

Citat från: Brickchaser skrivet 02 juni 2013 kl. 16:16
Det blev en PaB-beställning.
Med gratis frakt samt en Jor-El minifigur var det svårt att låta bli.

Det har jag missat. Klämde till med en Baxter Robot Rampage och lite lösbitar. Gratis frakt samt TMNT Splinter Key Chain och Jor-El på köpet gjorde det värt att handla på s@h.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

MartinAberg


perlan

Jor-El gäller juni ut eller så långt lagret räcker. Fri frakt över 600 kr ska vara permanent har jag läst.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.