Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Min plånbok gillar inte att jag har varit på legoevent och blivit inspirerad.
Beställde precis 2 st Helms Deep från Amazon också.

Myko

Slog också till på en Helm's från Amazon.

janimakaj

Citat från: Wuntin skrivet 30 oktober 2012 kl. 22:59
Citat från: janimakaj skrivet 30 oktober 2012 kl. 21:05
tänkte få ihop en bana :)

Då räcker det inte med ett tåg-set... ;)

de vet ja så de blev ett till ;) en början iallafall ;)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

Gray

Köpte City-kalendern för 169:- på lokala Lekplaneten. Fortfarande rätt dålig valuta för pengarna även till det priset, men det kändes att det skulle vara kul att ha något litet att pyssla med varje dag inför jul. Köpte även tre samlarfigurer, en Hamlet och två dykare.

MartinAberg

Citat från: Gray skrivet 31 oktober 2012 kl. 19:52
Köpte City-kalendern för 169:- på lokala Lekplaneten. Fortfarande rätt dålig valuta för pengarna även till det priset, men det kändes att det skulle vara kul att ha något litet att pyssla med varje dag inför jul. Köpte även tre samlarfigurer, en Hamlet och två dykare.
Beställde en från GeKås av sambons jobabrkompis. 159:-
Samma anledning som du.. pyssel inför jul :)

janimakaj

Unless you try, you will not know if it works! ;)

TrickBrick

Köpte iof inget idag men jag hämtade ut ett efterlängtat paket innehållande 12st så nu ska det bildas en ny armé  :D

Filbunken

Citat från: TrickBrick skrivet 01 november 2012 kl. 22:17
Köpte iof inget idag men jag hämtade ut ett efterlängtat paket innehållande 12st så nu ska det bildas en ny armé  :D

Också sugen på många av denna. Hittat till bra pris någonstans? Billigaste jag är sett är Nerds shop för 180 kr från usa, med risk för hög frakt och tull...

TrickBrick


Beställde mina via Studbringer. Priset var väll i de krokarna som du skriver.

Citat från: Filbunken skrivet 01 november 2012 kl. 22:28
Citat från: TrickBrick skrivet 01 november 2012 kl. 22:17
Köpte iof inget idag men jag hämtade ut ett efterlängtat paket innehållande 12st så nu ska det bildas en ny armé  :D

Också sugen på många av denna. Hittat till bra pris någonstans? Billigaste jag är sett är Nerds shop för 180 kr från usa, med risk för hög frakt och tull...

mechamike

Akta er för The Nerds shop. Billiga set, men han överdebiterar frakten.. REJÄLT..  kan dra hela storyn när jag inte sitter på telefon o wap ar.
?

Gray

Fick hem och från Amazon UK idag. Hade inte tänkt att köpa några gruvset alls, men efter ett (halv-)impulsköp av för några veckor sedan blev jag riktigt sugen på 4202 och priset i England är ju bra mycket bättre än här. Köpte 4200 mest för att hamna över £20 och få gratis frakt. Blev runt 230 kr för båda (£14.99 och £5.49) inkl. frakt, vilket är rätt bra då enbart 4202 kostar över 300 kr i vansinniga LEGO-pris-landet Sverige.

swestar

La en BL-order på ca: 1000st Trans-Light Blue Plate, Round 1 x 1 Straight Side , 300st Trans-Clear Plate, Round 1 x 1 Straight Side  4073
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Illuwatar

En i mycket bra skick via en trogen säljare här på Swebrick. Och så blev det lite Friends från Webhallen: och .
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

haberg

Igår var jag för första gången i en LEGO Shop, närmare bestämt den i Köpenhamn. Han smita förbi där lite snabbt på väg till jobb i Danmark.  :D

Lyckades köpa det näst sista Maersk-tåg de hade, det är ju redan är definitivt slut på S@H, samt två burkar med PAB-lösgodis... Eventuellt blir det en tur förbi även på vägen hem för att titta lite noggrannare på hela utbudet - fick springa igenom lite snabbt nu. Är lite intresserad av arkitektsetten - så det kan hända att nått sådan inhandlas då.

/haberg

Gideon

Råkade beställa ett till exemplar av Morias gruvor från brittiska Amazon.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.