Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Tobbe Arnesson

Kör med fyrkantig plate 2 x 2 då...
Blogg: Robotkampen

Huvudfoting

Citat från: tellblom skrivet 13 april 2012 kl. 19:06
Kanske inte köpte idag, men fick iallefall hem dem..

Bra att ha om man skall vara riktigt fin...

åh ja, de är äkta lego :)

Köpte liknande på ebay för typ 6 år sedan tror jag. Tyvärr lossnade manchetterna från LEGOt (dom var limmade) efter en användning. Men fär det priset spelar det inte så stor roll, mest en kul pryl. Hoppas dock du har bättre lycka och att jag fick mig ett måndagsex ;)

Edit: Min var en plate 2x2, med två extra plate 2x2 i olika färger på.

/W

tellblom

Citat från: Huvudfoting skrivet 16 april 2012 kl. 10:49
Citat från: tellblom skrivet 13 april 2012 kl. 19:06
Kanske inte köpte idag, men fick iallefall hem dem..

Bra att ha om man skall vara riktigt fin...

åh ja, de är äkta lego :)

Köpte liknande på ebay för typ 6 år sedan tror jag. Tyvärr lossnade manchetterna från LEGOt (dom var limmade) efter en användning. Men fär det priset spelar det inte så stor roll, mest en kul pryl. Hoppas dock du har bättre lycka och att jag fick mig ett måndagsex ;)

Edit: Min var en plate 2x2, med två extra plate 2x2 i olika färger på.

/W

Jag köpte dem mest för skoj :).  Alltid retar det någon på festen
/Martin

tellblom

Köpte precis och och fick dubbla vippoäng hos lego London store

lindyhep

Citat från: tellblom skrivet 16 april 2012 kl. 12:58


Jag köpte dem mest för skoj :).  Alltid retar det någon på festen
/Martin

Efter din post kunde jag inte låta bli. En hårsnodd, 3 hårspännen och ett armband. Men det kommer att användas till vardags alltihopa. Inte köpta för att bara användas vid enstaka tillfällen. Ja, såklart var det lego i nån form på allt :) Skall bli kul att höra/se om kollegor och kunder reagerar.

tellblom

det blev lite mer på John Lewis: 10 st minifig serie 7 och tre gula minifig stand
/Martin

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 14 april 2012 kl. 22:59
Finns det inte allehanda pysselpryttlar på typ Panduro etc som man själv kan förstöra trixa med LEGO på? Slipsnålar, pins, manschettknappar och sånt.

F ö tycker jag att Plate, Round 2 x 2 with Axle Hole 4032 skulle passa bäst som manschettknapp, men jag är väl lite gammalmodig.

Kolla på Swemezzas Bil nångång.. kika på ventilhattarna på hjulen ;)

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

mryxmannen

Min affär på Bricklink heter "When dreams come true".

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Woodpicker

Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

Tobbe Arnesson

8067 var rena trumfkortet i den ordern. ;)
Blogg: Robotkampen

Stigge72

Det blev en Rattla idag, och så fick man visst en tidning om en fågel på köpet...

Häromdagen köpte jag ett par olika robotar, och då kom det med en tjejkompis och en hög verktyg med den ena...

Barbaroux

Jag har haft en fruktansvärd vecka på jobbet men vad gör det när min fru handlat lego åt mig när jag kommer hem.  ;D

Hon köpte:
1 st
1 st
3 st

Jag lär väl få betala själv men det kan jag stå ut med :D. Det är nog första gången det varit någon rea att tala om i min hemstad. Kommer dock ganska lägligt då sonen snart fyller 5.

Woodpicker

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 19 april 2012 kl. 11:23
8067 var rena trumfkortet i den ordern. ;)

Jag tänkte man kan ha den i jobbväskan och plocka fram när man blir sittandes :)
Technic-freak, Samt City & 6-wide ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.