Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Citat från: Tie Fighter skrivet 22 oktober 2011 kl. 11:43
Tittade in på Lekplaneten i Birsta:as 40% rea och gick därifrån med en 7946 Kings castle och en 6918 smedens kamp för 843.50 pix 

Det vart ju en mkt bra affär, roliga set dessutom
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Tie Fighter

Hittade tyvärr ingen Mill Village Raid, får se om jag svänger förbi Lekplaneten i Sundsvall och kollar in om den finns där.

Westberg

Passade på att handla när Barnens Hus i Övik hade 50% på allt lego i butiken.

Var inte tillräckligt långt fram i kön för att hinna plocka dom set jag egentligen var ute efter, men följande inhandlades till halvt pris.

Slaget om Alamut
Woody slår till
Creator Familjevillan
Byplundringen
Flykten från drakfängelset
Smedens kamp
Fångtransport
Isla de la Muerta
Kaptenens hytt (2 st)
Ninjago Smedjan
Ninjago Sensei Wu
Ninjago Cole DX
Tågräls
Drakplundraren
Månbil

lindyhep

Hoppla. Det blev visst mer Lego. Ett med kartong och till synes i gott skick. Har länge funderat på nåt Homemaker-set och slog till nu.

lindyhep

Hmm...det var jag som skrev senast också....
Jag blev så inspirerad av Blocket-fyndet nån gjorde nyligen så jag gjorde en sökning....som resulterade i att jag idag hämtat nånstans runt 20 kg lego, varav mycket med originalkartonger, en liten del fortfarande kvar i (öppnade) innerpåsar, en mängd beskrivningar (fler än de set som var med tror jag), lite Byggis och Megablocks ;) och bland allt detta fanns bl.a 10 vägplattor, en grön lika stor (som möjligen ingår i nåt set). 800 kr.
Dock är det inte sorterat fullständigt så innan jag ropar hej får jag väl roa mig med det :)

http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=109858
Så länge annonsen ligger kvar går det att se här.

Duchessa

Citat från: lindyhep skrivet 24 oktober 2011 kl. 15:22
Hmm...det var jag som skrev senast också....
Jag blev så inspirerad av Blocket-fyndet nån gjorde nyligen så jag gjorde en sökning....som resulterade i att jag idag hämtat nånstans runt 20 kg lego, varav mycket med originalkartonger, en liten del fortfarande kvar i (öppnade) innerpåsar, en mängd beskrivningar (fler än de set som var med tror jag), lite Byggis och Megablocks ;) och bland allt detta fanns bl.a 10 vägplattor, en grön lika stor (som möjligen ingår i nåt set). 800 kr.
Dock är det inte sorterat fullständigt så innan jag ropar hej får jag väl roa mig med det :)

http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=109858
Så länge annonsen ligger kvar går det att se här.

Åh! Vilket fynd! 7419 med kartong har jag letat efter länge nu. Säg till om du vill sälja  :)

Själv har jag fått hem några Bricklink-beställningar och Traderafynd. Bland annat en stor hög klassiska riddarfigurer i toppskick. Perfekt till att komplettera några gamla set jag har liggandes...


flossfloss

Beställde nyss 3st City och 5st Star Wars julkalendrar ;D

Olsson

Citat från: flossfloss skrivet 24 oktober 2011 kl. 22:04
Beställde nyss 3st City och 5st Star Wars julkalendrar ;D

Får jag fråga var du la denna order och om du fick ett bra pris på SW kalendern? Vill också ha... :)

flossfloss

Citat från: Olsson skrivet 25 oktober 2011 kl. 21:38
Citat från: flossfloss skrivet 24 oktober 2011 kl. 22:04
Beställde nyss 3st City och 5st Star Wars julkalendrar ;D

Får jag fråga var du la denna order och om du fick ett bra pris på SW kalendern? Vill också ha... :)

hiko.se 269kr , de var inte billigast, men passade på att beställa lite andra julklappar också, sånt där icke LEGO  :P

det billigaste jag hittat är klossbutiken.se för 249kr.

Etzel

Leklust runt om i landet säljer väl SW-kalendern för 199:- om jag inte minns fel.

Silence101

Citat från: Etzel skrivet 26 oktober 2011 kl. 00:11
Leklust runt om i landet säljer väl SW-kalendern för 199:- om jag inte minns fel.

Japp, det stämmer.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Olsson

#2006
Tackar för tipsen!
Beställde tre direkt.
//Olsson

Westberg

Svängde in på BR-leksaker i Örnsköldsvik på deras öppningsdag. 50% på allt lego.

Dom hade ett ganska begränsat utbud och höga ordinarie priser.

Men det blev iallafall en av varje adventskalender,
City för 125kr och SW för 175.

Sirre

Fick idag hem . :)

Beställde från Amazon i tisdags, paketet levererades till dörren på bara två dagar, sjukt fort för att vara från utlandet! ;D

Blir bara mer och mer imponerad av Amazon för varje beställning. :D

WordArtist

Var på Åhlens i SKHLM Centrum och de hade rea så jag fick LEGO Atlantis 7978 och LEGO City 7635 för 143 kronor sammanlagt!
Som "muta" fick jag Harry Potter - Kråkboet men den köptes på Toys 'r'us

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.