Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

rocketboy

Från Lego butiken i Westfield, London blev det 3 bygg-själv minifigs, en SW kalender och en påse blandade bitar som butiken packat själv med bitar från visningsset som plockats ner.
//Rocketboy//

micke

Citat från: Skrytsson skrivet 04 september 2011 kl. 13:31
Citat från: Skafte skrivet 04 september 2011 kl. 10:30
Passade på att förhandsbeställa ... SW-kalendern också.

När jag beställde den uppfattade jag det som att den är redo att skickas omgående...

Citat från: micke skrivet 04 september 2011 kl. 10:47
Vad är det för ny SW-bok?

Jag gissar på att Skafte syftar på denna.

Tack för svaret
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

mordatre

Kan ju ansluta mig till skaran som köpt 7985 : City of Atlantis. Ett set jag velat ha sedan det dök upp, och det enda Atlantis-set som sett intressant ut.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Entropique

Nyss hemkommen från CityGross i Bromma.

Plockade på mig en jag också. Den sista rent av, för idag i alla fall.

En och två blev det också.

De hade hela sortimentet av POTC och samlarfigurer serie 3.

Det är två av POTC-lådorna jag är lite lockad av, men inte förrän jag hittar någon som kan befria mig från fläsknyllena och händerna.

Skrytsson

Citat från: Entropique skrivet 05 september 2011 kl. 20:34
men inte förrän jag hittar någon som kan befria mig från fläsknyllena och händerna.

Det är bara att skicka dem till mig  :D

Peacegrove

Blev en idag. Lustigt att glaset på hjälmen inte har samma färg som i .

mechamike

Citat från: Peacegrove skrivet 06 september 2011 kl. 00:53
Blev en idag. Lustigt att glaset på hjälmen inte har samma färg som i .

De bytte färg på glas och huvar mellan 2010 släppen och 2011 släppen.. Grön=2010 Gul=2011.
?

Huvudfoting

En begagnad 8285 (som jag alltid blandar ihop med 8258) komplett med manual för en bit under lusentappen. Nästa steg på denna "resa" blir nog att komplettera den rackaren med motorn 8293

/W

Illuwatar

Nöp den sista (enda?) 8070 ute på CityGross ute i Haninge. 25% prisreduktion gav nästan samma pris som Webhallen, så denna order jag hade där togs bort (deras leveranstid på Lego är verkligen lång).
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Pekblom


micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

micke

Var idag en tur till Citygross och deras 25% rea på alla leksaker inkl. Lego
Köpte lite Flextrack samt en . Köpte man för över 300 kr fick man en Legohandduk på köpet
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Olsson

BR i Norrköping har lagerrensning. Blev en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=8087-1 för 275 och en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=8096-1 för 600. Inga superklipp, men lite kul i alla fall. :)

Sirre

Citat från: micke skrivet 07 september 2011 kl. 12:00
Var idag en tur till Citygross och deras 25% rea på alla leksaker inkl. Lego
Köpte lite Flextrack samt en . Köpte man för över 300 kr fick man en Legohandduk på köpet

Hmm, tråkigt att detta inte verkar gälla i alla CityGross-butiker. De visste iallafall ingenting om det här i Uppsala... :(

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.