Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Eigenbrötler

Firehouse Headquarters för    3702,52 kr (det måste varit en bugg på S@H då den skulle kostat 3799, men i varukorgen ändrades priset  ;D)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

BeardedNerd

Citat från: Eigenbrötler skrivet 01 januari 2016 kl. 00:28
Firehouse Headquarters för    3702,52 kr (det måste varit en bugg på S@H då den skulle kostat 3799, men i varukorgen ändrades priset  ;D)

Samma här. Tyvärr är det tvärtom med de andra grejerna jag hade tänkt beställa, så där väntar jag nog på att det rättas till. Annars går jag back i slutändan.

BeardedNerd

Jag lyckades beställa Brick Bank och Chaos Chariot till slut, men minifigurerna var redan slut så de får vänta. Jag vill inte lägga ihop till en order ifall hela alltet blir försenat då. De kommer att dyka upp lokalt förr eller senare så får jag klämma.


Brickchaser

Då var Brick Bank beställd här också (däremot får nog Firehouse Headquarters vänta)
Några motorer för GBC-byggande följde med också.

Manne

Plockade också en Bank.. Fast det kanske blir en till vid besök på LEGOstore i Köpenhamn vid tillfälle...

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

byStfn

Min fantastiska sambo lät mig beställa ett Ghostbusters högkvarter med hennes kort och med mitt VIP-konto. Fick å andra sidan bara tre boxershorts på julafton :D

swedish_kitsune

Var och hämtade några set idag, lite gulnade bitar men annars i mycket gott skick. Byggde ihop bensinmacken med min busstation och skapade en pytteliten gata på hyllan.


Kommer byta ut dom gulnade bitarna senare.


Manne

Vart inom leklust(Bo Ohlson) o fick med mig hem  2 st samt 2 st och en järnvägsspår sen fick det va.. Budgeten är hårt ansträngd nu efter lite Cracklink också..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

skitkid

Citat från: swedish_kitsune skrivet 03 januari 2016 kl. 20:59
Kommer byta ut dom gulnade bitarna senare.


Elle så byter du de vita mot tan  ;)
/skitkid

Lordflintstone

#5784
Köpte:
7667,7668,7749,8083, 8084,7657.
Inte alla gubbar med men fick det för 450 ink frakt och manualer.
Tycker det var OK pris.
Har fler ex av dessa redan, men kanske man kan sälja några dubbleter MSIB nu.

insurrection

Besökte MoS och plockade upp följande igår:
Ultimate Macy, 6st minifigs series 15, 1 nyckelring och 3 små PaB burkar.

Fick ner 75st 2x4 per liten burk + ca 70 extra mindre bitar. Skulle nog kunna skrammlat ner ganska många 1x1 tiles eller plates med men fanns inga som jag behöver atm så kändes inte mödan värt.

o0ger

Blev så sugen på Nexo Knights så jag köpte:

- The King's Mech
- ULTIMATE Macy
- ULTIMATE Aaron

och så slank en - Uxar Creature of Jungle med också.

Från LEGO S@H.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mechamike

Blev en Bricklink beställning på lunchen.. String, Cord Poly 1.2mm Thickness - 180 Cm (42042) som staglinor till min tv mast.. och så en del bitar till Östgöta CBt och lite Aetheria bitar ::)
?

ByggareDan

Blev 4små burkar + Ghostbustersbilen på MoS idag.

/ByggareDan

Kwagge

På posten låg en som jag missade att köpa i höstas.. Tur att BL finns  :D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.