Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

#4185
Igår anlände en liten BL-beställning inkluderande Radagast, och samtidigt hade jag varit på Barnens Land och köpt två Movie-figurer. Det blev Panda Guy och Shakespeare, vilket mer eller mindre kompletterar de figurer jag var intresserad av.

Och så bytte jag ut lite delar med en ny frisyr för att göra en mer Disney-inspirerad sjöjungfru:



ByggareDan

Igår köpte jag visst 9st serie11 gubbar till (på webhallen) och idag blev det en liten BL-beställning.


/ByggareDan

TorstenHorssten

Citat från: Silence101 skrivet 22 januari 2014 kl. 10:40
Då har jag blivit med "tåg".
Det blev en styck Monorail Transport Base
Inte helt komplett men för 200:- svenska riksdaler så är det ett klipp.
Instruktion och kartong ingick :)
Nu ska här inventeras och kanske "Bricklinka" lite.
Rälsen ser ut att vara komplett. Saknar lite delar till tåget. Elektroniken ser komplett ut.
Avis... grön-grön-grön av avis

humlan

Insåg att lite stora fönsterrutor kan vara bra att ha, så det slank med en för halva priset idag... Köpte en 48x48 grå basplatta oxo, min från förr saknas :( och jag vill försöka en grej till platt-tävlingen.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Risgrynsgrot

Köpte en begagnad (men bra skick, klistermärken var inte ens påsatta) för 600 kr inkl frakt.  ;D

BrightMinds

Fick hem två idag, hade gärna beställt fler men det får bli nästa gång

Kwagge

Äntligen har Cargo Train 9v kommit hem till min samling. New sealed :)

Eigenbrötler

Ropade precis in 30st på tradera. 810:- kanske årets bästa köp. Har handlat av säljaren förr, så jag känner mig rätt säker på leverans.
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

mssm

Citat från: Eigenbrötler skrivet 02 februari 2014 kl. 21:07
Ropade precis in 30st på tradera. 810:- kanske årets bästa köp. Har handlat av säljaren förr, så jag känner mig rätt säker på leverans.

Haha! Jag såg faktiskt den annonsen men funderade mer på var de kom ifrån än om säljaren kan leverera...

Magnus den store

Citat från: Eigenbrötler skrivet 02 februari 2014 kl. 21:07
Ropade precis in 30st på tradera. 810:- kanske årets bästa köp. Har handlat av säljaren förr, så jag känner mig rätt säker på leverans.
Grattis! Såg också den annonsen men jag kunde inte riktigt hitta tillräckligt användbara bitar för eget behov, även om en Crominus-armé lockade lite.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Eigenbrötler

Citat från: mssm skrivet 02 februari 2014 kl. 21:46
Citat från: Eigenbrötler skrivet 02 februari 2014 kl. 21:07
Ropade precis in 30st på tradera. 810:- kanske årets bästa köp. Har handlat av säljaren förr, så jag känner mig rätt säker på leverans.

Haha! Jag såg faktiskt den annonsen men funderade mer på var de kom ifrån än om säljaren kan leverera...


ärligt talat så förra gången jag köpta av honom var ett halvår sedan, då köpte jag 10st sådana här set... han verkar ha kommit över många :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Eigenbrötler

Citat från: Magnus den store skrivet 02 februari 2014 kl. 21:47
Citat från: Eigenbrötler skrivet 02 februari 2014 kl. 21:07
Ropade precis in 30st på tradera. 810:- kanske årets bästa köp. Har handlat av säljaren förr, så jag känner mig rätt säker på leverans.
Grattis! Såg också den annonsen men jag kunde inte riktigt hitta tillräckligt användbara bitar för eget behov, även om en Crominus-armé lockade lite.


stenar stenar stenar! ska ha dem att ösa med mina radiostyrda technic modeller :D
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Magnus den store

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Eigenbrötler

Citat från: Magnus den store skrivet 02 februari 2014 kl. 22:10
150 stenar!  :o

jag tror jag har 80 sedan innan också :) då finns det ju lite att gräva i :D
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

TorstenHorssten

Arrgghh - en låda .

Vad ska jag göra med den? jag samlar ju inte ens...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.