Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad gör du för ditt Star Wars-LEGO idag?

Startat av CopMike, 04 maj 2024 kl. 07:23

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike


I dag är det Star Wars-dagen och frågan är vad du gör för/med ditt Star Wars-LEGO idag eller kanske andra Star Wars-relaterade saker!

Jag ska bygga Death Star Trench Run och springa ett lopp iklädd min nyinköpta löpartröja 8)!

Wolcker

För några år sedan snackade jag enbart som yoda en hel dag för detta. Tydligen inte lika uppskattat av min fru och barn så får inte göra det längre...


Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Jenny242

Jag ska oxå springa lopp, oxå i Star wars-tröja 😅

Lycka till på ditt lopp @CopMike !⭐️⭐️

91A5A912-442B-4996-9FFB-0896462015C1.jpeg
Jenny242

CopMike

Citat från: Wolcker skrivet 04 maj 2024 kl. 07:41För några år sedan snackade jag enbart som yoda en hel dag för detta. Tydligen inte lika uppskattat av min fru och barn så får inte göra det längre...
Och du som pratar en .... hel del ;D!

Pandis Pandus

Jag fixade en bild från duellen på Mustafar. Revenge of the Sith var min favorit när jag var yngre, och Star Wars har alltid varit speciellt.


Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Anders67

Får nog ta och bygga mitt nya Millenium Falcon midiscale set - är hemma med feber och hosta - så tråkigt när vädret ute är så bra!

CopMike

Citat från: Anders67 skrivet 04 maj 2024 kl. 13:34Får nog ta och bygga mitt nya Millenium Falcon midiscale set - är hemma med feber och hosta - så tråkigt när vädret ute är så bra!
😱! Men det bygget är riktigt nice 👍!

Wolcker

Citat från: Anders67 skrivet 04 maj 2024 kl. 13:34Får nog ta och bygga mitt nya Millenium Falcon midiscale set - är hemma med feber och hosta - så tråkigt när vädret ute är så bra!

Köpte en på internetet igår =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

andreaseldh

Här om dagen behövde jag en LBG 99206, så jag rev . Gissar att karma-räkningen kommer i övermorgon, Revenge of the Sixth!

Teabox

Citat från: Jenny242 skrivet 04 maj 2024 kl. 07:45Jag ska oxå springa lopp, oxå i Star wars-tröja 😅

Sprang också ett lopp idag, men missade totalt att det skulle göras i Star Wars kläder  :'(  ;D

Jenny242

Citat från: Teabox skrivet 04 maj 2024 kl. 17:01Sprang också ett lopp idag, men missade totalt att det skulle göras i Star Wars kläder  :'(  ;D
Kul! Vad sprang du för lopp? 😀
Jenny242

Teabox

Citat från: Jenny242 skrivet 04 maj 2024 kl. 17:10Kul! Vad sprang du för lopp? 😀

Vallåsvarvet, ett litet lokalt jippo. Sprang nästan förbi mitt hus  :)

Colligo

Idag för tio år sen registrerade jag mig äntligen på swebrick efter att ha lurkat rundor ett tag. Mest lågintensiva intresse jag lyckats odla! 

CopMike

Citat från: Colligo skrivet 04 maj 2024 kl. 17:22Idag för tio år sen registrerade jag mig äntligen på swebrick efter att ha lurkat rundor ett tag. Mest lågintensiva intresse jag lyckats odla!
Snyggt - grattis 🕺!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.