Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Citat från: lindyhep skrivet 13 januari 2013 kl. 19:30
Råkade få med mig lite hem i matkassen. 9497 (Striker Starfighter) för 149,50 och 4441 (en polishundpatrull) för 87,25.
De hade råkat få upp fel skyltar på ett bord med Lego på IcaMaxi. Egentligen var det dubbla priset mot vad jag fick ge. Kunde fått stora polisstationen för 350 men var mer intresserad av de 2 andra.
grattis!! och nästan gratis ;-)
vilket Ica och har de insett det?

lindyhep

Sorry Pekblom.
De hade skrivit att det var halva reapriset på allt i butiken som var märkt rea och sedan råkat skriva rea på legot som egentligen skulle vara märkt "prissänkt". Jag var tvungen att påtala det för de gick ju inte in för halva reapriset i handscannern. Han som fixade mina priser såg också till att skyltningen ändrades.
(IcaMaxi Botkyrka)

Stigge72


Pekblom

Citat från: Aqualize skrivet 09 januari 2013 kl. 23:13
Ja då var det premiär för 1H2013 technicset. Rev hem följande tre från skavileka.se (får se hur den butiken är)
Lego Technic 42002 Svävare
Lego Technic 42004 Minigrävlastare
Lego Technic 42006 Grävmaskin

Mycket nyfiken på 42006 Excavator har du fått hem den? har du byggt den, hur är den? någon annan som bygt den?

lindyhep

Jag skulle ju inte....men så fanns det en SW-kalender på Åhléns. 85 kr blev det för den och jag tror jag har en planerad aktivitet för den. En planet (Naboo tror jag....blå och grön o dimmig typ) för 44,50 blev det också.

Kwagge

Årets första köp.. En låda serie 9 från Klossbutiken...

Skafte

Citat från: Kwagge skrivet 15 januari 2013 kl. 19:22
Årets första köp.. En låda serie 9 från Klossbutiken...

Tack för tipset! Bra pris också! (999)

MartinAberg

Beställde just en från lekmer...

Pekblom

Ville ha en servo till i min modifierad 9398 4X4 Crawler men insåg snabbt att de var för dyrt så jag sprang iväg och köpte en Crawler till så fick jag lite andra delar också. Ville ju ha lite fler hubbar och Ball Joint bland annat

Stigge72

Blev en domare på City Gross.
Min första från serie 9.

brickson

En människas karaktär är en människas öde

TrickBrick

Hämtade ut 2 st och en

samt att jag hittade två billigt. Jag kunde inte motstå frestelsen utan slog till på dem också.

Tidigare i veckan har det blivigt totalt 20 st serie 9 figurer ( lite blandat utfall )

Samt 1 st och 1 st .

En bra vecka med andra ord  :D

Igelpiga

#3492
Hade vägarna förbi Västerås o "råkade" gå in på ToysRUs.  ;D Det slutade med en , en , en , en o två vattenflaskor med legotema  ::)
Igelpiga

Joge

Idag hämtade jag ut en kartong med blandat godis från Amazon.es. Det blev ett Winter Village Post Office, ett Pet Shop, samt lite tågräls och några andra småset :)

micke

Idag blev det en låda minfigs Serie 9
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.