Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Anna

Har nästan lite ångest för det jag handlade till den bra dealen på Klossbutiken, blev nästan hela LoTR kollektionen. Jag som nästan hade lovat mig att ligga lågt med legoinköp för ett tag framöver. Dessutom vill jag också beställa julhuset och nu kan jag få detta till lite lägre pris också. Jag ser fram emot den retroaktiva lönenökningen från april som dimper ner snart, behövs.

Jonsson

Haha bra där, känner igen känslan.. ;)

de Gothia

Oj, kul med så mycket Lego Anna! :)

För mig blev den två mirkwood alver och en halvstor bl order från plastic brick direct! Grymt snabb leverans så jag hoppas ha den  i slutet på nästa vecka! :) Hoppas man slipper tullen denna gång! >:(

J. Israelsson

Slog äntligen till på Haunted House på LEGO S@H. Kunde inte vänta längre då det verkar vara en så otroligt schysst modell. En minecraftmodell slank med av bara farten...

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Brickchaser

Har just beställt från S@H, en julklapp till sonen.
Det fick bli lite PaB oxå, så man kom upp till 1200kr och fick 10% rabatt  :)

mechamike

2 st




Hos Ica Maxi i Linköping (199:- st) fanns 2 kvar på hyllan efter mig...
?

janimakaj

skicka iväg en PaB order och lite BL betällningar så ja kan börja på mitt micropolis projekt  :)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

Skafte

En kompis ville ha 300 Trans-clear 3062b till nåt flygplansbrädspel. Klart man stället upp och beställer från pab på sah när det är bf-helg.  ::)

J. Israelsson

LEGO Architecture - Big Ben
LEGO Friends - El Veterinario de Heartlake City

Från spanska Amazon.

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Magnus den store

Några och lite annat smått och gott. Något efterlängtad figur.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

insurrection

Citat från: Magnus den store skrivet 26 november 2012 kl. 22:04
Några och lite annat smått och gott. Något efterlängtad figur.
Har bestämt mig för att hoppa över LotR så har inte kollat så mkt på setten, är det där en promo-poly eller något man kan köpa i butik?
Ser ju ut som en korsning mellan den schysstaste army-buildern + det bästa landskaps-partpacket på länge.

Skafte

Inte direkt LEGO, men jag förnyade min prenumeration på BrickJournal. Det är billigare till sista november. Köpte även några äldre nummer som jag inte har.

http://www.brickjournal.com/

bileam

Blev två 48x48 baseplates på ICA Maxi (99kr), Nu bara väntar jag på mina senaste BL-ordrar så att byggena kan gå framåt...

Magnus den store

Citat från: insurrection skrivet 26 november 2012 kl. 23:41
Citat från: Magnus den store skrivet 26 november 2012 kl. 22:04
Några och lite annat smått och gott. Något efterlängtad figur.
Har bestämt mig för att hoppa över LotR så har inte kollat så mkt på setten, är det där en promo-poly eller något man kan köpa i butik?
Ser ju ut som en korsning mellan den schysstaste army-buildern + det bästa landskaps-partpacket på länge.

Det är en TRU-exklusiv polybag. Antar att den bara saluförs i USA. Tyvärr kostar den därefter så särskilt bra är den inte för armé- eller landskapsbyggnad.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

TrickBrick


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.