Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Erik

Maxi i Älmhult är numera totalt plundrat på alver (3 st)  ;)

Skrytsson

Citat från: Erik skrivet 22 april 2011 kl. 20:05
Maxi i Älmhult är numera totalt plundrat på alver (3 st)  ;)

Hur stor samling har du nu lyckats få ihop?  :) (Och vad är ditt mål?)

Erik

Jag siktade på ett dussin. Nu har det blivit, hrmm, betydligt fler  :P
Ser fram mot dvärgarna i serie 5!

Kwagge

Blev mitt första Pirates of the Caribbean ask idag.. 4191 The Captains Cabin.. Bara för jordgloben och Kaptenen him self! Men 140kr var lite magstarkt tycker jag.. TRU i Malmö tog detta..

Alla seten hade de fått upp på hyllorna. Men priserna >:(.  Ingen tema jag kommer att bygga med MEN gubbarna! De är så jävla coola! Blir att köpa de på BL.. eller på rea i Augusti i en speciell dansk butik..


Dreadcore

Inte Lego iof, så är väll mer ett off topic köp. Men beställde lite BrickArms grejer från Warehouse19 idag. Första produkterna jag köper från BA och hoppas att kvalitén lever upp till förväntningarna :)

Såhär ser inköpslistan ut i vart fall:
6 st BrickArms M2019 Blaster, Svart
2 st BrickArms M41A 'Xeno' Pulse Rifle, Svart
6 st BrickArms Space Assault Rifle, Gunmetal
6 st BrickArms Combat PDW, Gunmetal
2 st BrickArms Photon Pistol, Silver
1 st BA Heavy Sci-Fi Rifle (HSR), Svart

mechamike

Jag har tidigare köpt
10 st BrickArms M41A 'Xeno' Pulse Rifle,Gunmetal
och BrickArms Zombie Defense 2010.1 kit.
Allt till belåtenhet vad kvalitén anbelangar. (Däremot har warehous19 fortfarande inte lämnat feedback på Bricklink)  :-\



?

de Gothia

finns warehouse19 på bricklink med?

mechamike

?

Silence101

Var bara tvungen att köpa en för 49:- på Coop i Kalmar.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

micke

Fick idag hem mina 30130, Pirates of the Caribbean  :D
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Dreadcore

Fick mitt BA-paket precis, och kvalitén verkar super :D Dock så hade jag fått en bild av att de var större, ser så pluttiga ut när de inte hålls av en minifig. Fick även en "freebee" i from av en BrickArms Space Assault Rifle, Trans-Green :)

Tickledeath

Råkade nyss köpa på mig en 4195 från Hiko ..
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

Tobbe Arnesson

Fick igår hem ett paket jag beställde från en BL butik i Kanada - för två månader sedan.  :D Jag bad dem ta den absolut billigaste fraktsättet och underströk att jag inte hade någon som helst brådska, det har jag fortfarande inte.

Man känner sig lagom rövkn*llad när tull & moms på 54,- kompletteras av Postens fasta avgift på 100,- dock...
Blogg: Robotkampen

mechamike

I feel your pain Tobbe!

Idag blev det en BL order igen..
Några Dark Bluish Gray Tile 8 x 16
Kom på att jag tänkte köpa dessa redan när jag såg Tellbloms bandvagn glömde bort det men blev påmind av Mordatre Zombie town

Ett gäng sandgröna bitar för att kunna bygga en Maersk tåg  container.
och  lite delar till Sandcrawler outpost, dels bitar till byggnationer och dels minifig parts till lite sköna civila aliens.

En torso som ska användas till en vig i den trevliga vig tråden(så fort jag hinner knipa svaret) inhandlades också.

Sen blev det äntligen ett minifig huvuden till mitt CC hus där det pågår något på översta våningen som kräver ett sånt här ansiktsuttryck.
?

Skrytsson

Citat från: mechamike skrivet 29 april 2011 kl. 15:40
Sen blev det äntligen ett minifig huvuden till mitt CC hus där det pågår något på översta våningen som kräver ett sånt här ansiktsuttryck.


Har inte det redan gjorts:P

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.