Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Jankas

Hejsan
Vågar knappt säga vad jag köpt men det blev Lego universe som ska komma i lådan idag från discshop.Får se om det är så bra det sades av gubben i legointervjun :).Har ju spelat wow så jag har nog inga svårigheter att samla lego istället för pengar el xp.kommer ge en sammanfattnign av det senare.
Ha det
Jankas

jvettefors

Idag var jag och hämtade ut min senaste bricklinkbeställning:

Fire Brigade
och
Imperial Flagship

rocketboy

Citat från: Jankas skrivet 13 april 2011 kl. 04:14
Hejsan
Vågar knappt säga vad jag köpt men det blev Lego universe som ska komma i lådan idag från discshop.Får se om det är så bra det sades av gubben i legointervjun :).Har ju spelat wow så jag har nog inga svårigheter att samla lego istället för pengar el xp.kommer ge en sammanfattnign av det senare.
Ha det
Jankas

Det var synd att du inte beställde från S@H istället... 99,50 inkl fri frakt istället för Discshop's 349   :)
//Rocketboy//

Jankas

Jo där förlorade jag en del men kan inte köpa från s@h eftersom de bara tar visa o master inte meastro som jag har.Jag har frågat förut om de inte kunde göra i sverige som tyskland köra faktura eller postgiro men det var inte planerat.men om nåt år så har jag master så det är lugnt.
Mvh Jankas

mechamike

Idag blev det en Bricklink order från PolandBricks efter tips från shiftaltcmd.

En alkoliserad målare, två japanska glädjeflickor, en pudelrockare (tuppkammen ska bytas mot mer lämpligt hår) 2 "glada" ::) sjömän och en surferska i åtsittande våtdräkt.

200    Black Technic, Axle 4  och så lite delar för att göra lite custom SW aliens
?

Skafte

Citat från: mechamike skrivet 15 april 2011 kl. 08:48
en pudelrockare (tuppkammen ska bytas mot mer lämpligt hår)

Får jag föreslå Bellatrix Lestranges:

mechamike

Bra val! Det får bli i nästa Bl order  ;D
?

Illuwatar

Fick två leveranser från BL som innehöll de sista bitarna som gör det möjligt att slutföra UCS Snowspeedern. Så vad som händer ikväll kan ni nog gissa... ;D
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Myko

Representerade Swebrick på LEGO Store i Köpenhamn idag. Blev en välfylld burk från Pick-a-brick-väggen med lite smått och gott. Tre minifigurer som man själv kunde bygga ihop, och ett stycke Creationary.

Kwagge

Citat från: Myko skrivet 16 april 2011 kl. 00:06
Representerade Swebrick på LEGO Store i Köpenhamn idag. Blev en välfylld burk från Pick-a-brick-väggen med lite smått och gott. Tre minifigurer som man själv kunde bygga ihop, och ett stycke Creationary.

Vad gjorde du där?


micke

Citat från: Myko skrivet 16 april 2011 kl. 00:06
Representerade Swebrick på LEGO Store i Köpenhamn idag. Blev en välfylld burk från Pick-a-brick-väggen med lite smått och gott. Tre minifigurer som man själv kunde bygga ihop, och ett stycke Creationary.

Väldigt bra att vi syns utåt, tror det kommer ge oss en bra bas för framtida event
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

de Gothia

var det någrra roliga bitar på PaB väggen myko?

Myko

Det beror väl på vad du vill ha eller behöver. Jag fick i alla fall massor av 1x8 vita tiles. Jag tyckte inte utbudet var jättebra, det är ju väldigt många 2x4 bricks i olika färger. Fanns bara 4 delar med prints.

Selander

Hämtade ut en BL order med lite smått och gott.

Teabox

Fyllt på med serie 4 figurer :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.