Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

dacchus

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 01 februari 2017 kl. 21:43
Damn blev även två st . 699 är ett för bra pris för att tacka nej och man måste ju ha minst två för att kunna använda bitarna. Blev dyrt det här.

Köpte du dem i fysisk butik? Hittade ej på hemsidan

x_inteduplo_x

Citat från: dacchus skrivet 01 februari 2017 kl. 21:54
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 01 februari 2017 kl. 21:43
Damn blev även två st . 699 är ett för bra pris för att tacka nej och man måste ju ha minst två för att kunna använda bitarna. Blev dyrt det här.

Köpte du dem i fysisk butik? Hittade ej på hemsidan
Toys'R'Us i Mall of Scandinavia! Skrev i den här tråden vad dom har på rea som inte finns på hemsidan: http://www.swebrick.se/index.php?topic=100.msg219837#msg219837

Raffe81

Beställde och till barnen. 399 resp 349 på rea hos lego.com.

Dark_Link

Fick tag på en och och till halva priset på TRU.

x_inteduplo_x


ByggareDan

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 02 februari 2017 kl. 14:33
Citat från: Dark_Link skrivet 02 februari 2017 kl. 11:38
till halva priset på TRU.

vilket TRU och vad fick du betala?

När TRU hade den så låg den runt -3500kr så om Dark_Link betalade under 1800kr så är det ju bara att gratulera till ett bra party pack.

/ByggareDan


Dark_Link

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 02 februari 2017 kl. 14:33
vilket TRU och vad fick du betala?

I Jönköping, 1647.50 om jag inte minns fel (är för lat för att flytta mig 3m och kolla kvittot)  8)

Illuwatar

Bidde en och en på BR i Globen Shopping, några trappor ner från där jag jobbar... De har 50% på en hel del set där. Ska dit igen och använda mina bonusmärken...

Tips: för den som ser tjusningen i Angry Birds så fanns det en hel del sådana set i denna BR-butik...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

insurrection

Var tvungen att kolla ToysRus Uppsala och de hade ett operahus kvar så det högg jag :)
De hade annars endel nexo knights, star wars, city och ninjago på 50% inget som jag hittade som var superprisvärt jämfört med bl-dock vad jag kunde se.

mssm

Citat från: insurrection skrivet 03 februari 2017 kl. 16:24
Var tvungen att kolla ToysRus Uppsala och de hade ett operahus kvar så det högg jag :)
De hade annars endel nexo knights, star wars, city och ninjago på 50% inget som jag hittade som var superprisvärt jämfört med bl-dock vad jag kunde se.

Haha, jag var dit igår och stod och tittade på Operahuset men nä..tyckte Tower Bridge var det tråkigaste bygget jag har byggt så jag lät det passera.
Besviken i övrigt faktiskt.

andli

Ännu några PaB muggar...

Nu borde jag väl ha 1x2 curved slope i grönt så det räcker en stund..
(De hade försvunnit från väggen men fanns en slatt kvar bakom)

Och så blev det ett batman kakmonster pga alla brunaisha bitar,
och en stor minifig kakform :)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Dark_Link

Blev ytterligare 2st och en på TRU i Skövde den här gången.

BeO

Jag hittade en basplatta, röd 367 i en second hand butik. Vilket var ganska kul då jag sedan tidigare har set utan basplatta  :)

Norrhyttan


Hans B

Gjorde en resa till MOS igår tillsammans med frun. Planen var att köpa någonting så att jag skulle komma över Polybagen med de båda Batmanminifigurerna som följer med vid köp den här månaden (jag samlar lite minifigurer, speciellt superhjältar).
- Som vanligt spårade det ur lite när jag väl är där. Eftersom det tar ett par timmar bara att åka dit blir det gärna lite mer än planerat. De hade nog alla de nya Batmanseten som kommit så här långt i lager, flera även uppbyggda. Det blev en stor påse  :)



Nu börjar det bli trångt i arbetsrummet, jösses vad plats Lego tar  :o

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.