Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Citat från: Barbaroux skrivet 19 januari 2011 kl. 14:21


Passade även på att stanna till och köpa 4 fyra samlarfigurer från serie 3 och fick då en nyckelring med C3PO på köpet. Vet inte riktigt var jag ska börja men det blir nog en ganska sen kväll efter att barnen lagt sig.

Välkommen hit
En fråga, vilken affär har erbjudande om nyckelringar vid köp?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Barbaroux

Handlade på Janne Banan i Västervik. Man fick välja på en nyckelring, ett armband eller en polisbricka.

Sirre

Citat från: micke skrivet 19 januari 2011 kl. 15:57
En fråga, vilken affär har erbjudande om nyckelringar vid köp?

Jag fick en när jag handlade på Barnens Hus igår. Fick även polisbrickan eftersom jag frågade så snällt om de hade andra saker bakom disken... :D

mechamike

Sagoland, "Köp ett SW set få en C3PO"

minifig serie 3 1 st (oöppnad än så länge)
7913 Clone Trooper BP 1 st (Min RGS behöver lite ny besättningsmedlemmar)
7306 Golden Staff guardians (Mumier, TAN och en cool minifig)
BL beställning (Större fötter till en AT-AT och snyggare "navkpaslar") och så lite TAN..
?

Akki

Idag var jag på Ica Maxi och köpte 7591 för 99:- och 7789 också den för 99:-. Egentligen är det väl inga modeller som jag tänkt att köpa men det var ju så billigt...
;D

dalle

#1010
Hämtade ut mitt pris från byggtävlingen som Stor o Liten skänkt. Det blev 7985 City of Atlantis. Sen svängde jag förbi Lekia och köpte 7573 Battle of Alamut till halva priset.

Skrytsson

Citat från: Akki skrivet 19 januari 2011 kl. 22:36
Idag var jag på Ica Maxi och köpte 7591 för 99:- och 7789 också den för 99:-. Egentligen är det väl inga modeller som jag tänkt att köpa men det var ju så billigt...
;D

Vilket ICA Maxi?

Akki

Citat från: Skrytsson skrivet 19 januari 2011 kl. 23:58
Citat från: Akki skrivet 19 januari 2011 kl. 22:36
Idag var jag på Ica Maxi och köpte 7591 för 99:- och 7789 också den för 99:-. Egentligen är det väl inga modeller som jag tänkt att köpa men det var ju så billigt...
;D

Vilket ICA Maxi?

Haninge

Erik

8089 Hoth Wampa Cave
8402 Sportbil
3 Alver
En påse "Gott och blandat" från BL  :)

Pekblom

Ett styck 11217 Diagon Alley via Skrytsson..
köpte ett hus i Spånga också att förvara LEGO i ;-)

NielsG

Citat från: Pekblom skrivet 21 januari 2011 kl. 00:40
köpte ett hus i Spånga också att förvara LEGO i ;-)

Grattis !! Men det var vel også nødvendigt. Altså at få mere plads til jeres Lego :)

Silence101

Citat från: Pekblom skrivet 21 januari 2011 kl. 00:40
köpte ett hus i Spånga också att förvara LEGO i ;-)

Grattis till husköpet.
Ett tips: köp en våningsäng till dig och tanten. Då får du mer yta att förvara och bygga lego på :D
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Ras 74

Citat från: Sirre skrivet 19 januari 2011 kl. 20:37Fick även polisbrickan eftersom jag frågade så snällt om de hade andra saker bakom disken... :D

Vad är det för "polisbricka"? Måste ha missat något.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AndersI

Citat från: Pekblom skrivet 21 januari 2011 kl. 00:40
köpte ett hus i Spånga också att förvara LEGO i ;-)

:-)

Är det första huset? I så fall är du välkommen in i gänget som upptäckt att livet består av mer än LEGO...

sruo

Har just blivit stolt ägare av flera star wars gubbar. bland annat, darth maul, chewbacca, anakin som ung och gammal, anakins mor, yoda, R2D2 mfl.
Tur man har en arbetskollega som vill sälja av sin sons gammla lego.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.