Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Meh

Fyndade till barnen på Tradera i natt.

och

Meh

Bricklinkade delar till moduverseplattor och en AT-DP moc som jag tänkte provbygga i helgen.

mssm

#6017
Fyndade för 699:-. Kunde motstå inte priset.

Kwagge

Kom hem 10 fönster 60592 o 2 dörramar 60596 i den nya färgen Sand Blue. Får vi se vilken byggnad de ska byggas in i..

Risgrynsgrot

Var på Åhléns och knep det sista på 30 % rabatt. Sen var jag på Ica Maxi och handlade på "dubbelrean"där jag köpte en samt två

BeardedNerd

för 660 kr på slutrea i Örebro.
på Ebrix.
på Klossbutiken.

Meh


Markus

Var i Örebro förra helgen och hittade lite SW-set till billig peng. , , och   :D



Wineyard

Jag köpte en liten bulk rustningar:

Nu kommer jag (troligen, kanske inte  ::)) bespara er mitt gnäll om samurajattiraljer vid varje Lugbulk...

Magnus den store

Nog för att jag är armébyggare men jag har aldrig köpt en så... eeh... "liten" bulk rustningar.

Själv har jag shoppat loss med vip-poäng från B&P. Det blev en massa mf-bitar från Nexo Knights, Ninjago och lite annat matnyttigt.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Emma

Ställde du upp rustningarna bara för att fota?

Wineyard

Citat från: Emma skrivet 29 juli 2016 kl. 17:43
Ställde du upp rustningarna bara för att fota?
Egentligen inte, jag började dela upp dem i högar för att räkna. Sen började jag ställa upp dem, mest för att få en bättre överblick.

ByggareDan

Citat från: Wineyard skrivet 29 juli 2016 kl. 18:36
Citat från: Emma skrivet 29 juli 2016 kl. 17:43
Ställde du upp rustningarna bara för att fota?
Egentligen inte, jag började dela upp dem i högar för att räkna. Sen började jag ställa upp dem, mest för att få en bättre överblick.

En rejäl samling, nu vill vi ju se något alldeles spektakulärt av dessa rustningar.
Hur många är dom till antalet?

/ByggareDan

stej123

Citat från: ByggareDan skrivet 29 juli 2016 kl. 19:52
Citat från: Wineyard skrivet 29 juli 2016 kl. 18:36
Citat från: Emma skrivet 29 juli 2016 kl. 17:43
Ställde du upp rustningarna bara för att fota?
Egentligen inte, jag började dela upp dem i högar för att räkna. Sen började jag ställa upp dem, mest för att få en bättre överblick.

En rejäl samling, nu vill vi ju se något alldeles spektakulärt av dessa rustningar.
Hur många är dom till antalet?


/ByggareDan

Jag gissar 100 st jämnt.

Wineyard

Citat från: stej123 skrivet 29 juli 2016 kl. 21:04
Citat från: ByggareDan skrivet 29 juli 2016 kl. 19:52
Citat från: Wineyard skrivet 29 juli 2016 kl. 18:36
Citat från: Emma skrivet 29 juli 2016 kl. 17:43
Ställde du upp rustningarna bara för att fota?
Egentligen inte, jag började dela upp dem i högar för att räkna. Sen började jag ställa upp dem, mest för att få en bättre överblick.

En rejäl samling, nu vill vi ju se något alldeles spektakulärt av dessa rustningar.
Hur många är dom till antalet?


/ByggareDan

Jag gissar 100 st jämnt.
Förhoppningsvis kläcker jag något spektakulärt :P
10 p till stej123!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.