Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

Jag klämde fram de figurerna jag ville ha från serie 13. Det blev två samurajer (användbara extradelar), en enhörning, en kung, en vätte och en byggjobbare. Sen tog jag en på måfå bara på kul, och det visade sig vara en vätte till. Helt okej, bra delar där också.

robinnilsson403

Jag "råkade" beställa en Volvo hjullastare nu ikväll, efter att jag varit duktig och lagt upp massa anonser på tradera på saker jag inte vill ha kvar.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

mechamike

En dubbelsoffa är ju bara helrätt!

Dax att dra till Beggar's canyon (och då snackar jag inte gågatan i Linköping)

Kunde inte motstå, Batman och Super Angry Kitty.. önskar bara jag hade sjösjuka , arga och biznizz kitty med..
?

ByggareDan

Köpte på några små Friendsset på Webhallens jippo.
Klockan 5 i 10 var vi 2 tappra själar som stod och ryckte i dörrarna till Webhallen, jag och en annan Swebrickare som också handlade på sig lite Friendsset.

/ByggareDan

Peter S

Har också köpt lite Friends och några chima hos webbhallen. Dessutom några microfighters och en legendarisk gorillabest på Åhléns. Små bra-att-ha-lådor.

Tunguska

Köpte mitt första Friends-set idag, nämligen Mia's Lemonade Stand - .

Kunde inte motstå den mintgröna Vespan. :)
Mina LEGO-byggen på flickr.

erik1107

Japp, det var jag och ByggareDan på Webbhallen i Uppsala
Var ju lite misstänkt när det inte bara var jag som stod och beställde in en massa friends-set vid disken, exakt kl. 10.
ByggareDans expedit var snabbare än min och hann knipa alla 3 , men jag fick tag i 10 och några andra småset så det blev en bra fångst ändå  :)

Trevligt med ny bekantskap!


MartinAberg

fick mig att snöa in lite på tåg, så sambon kom hem med för 217:- från Åhlens idag :D

SvanteOlof

OMG! för 217?! Bra där. Tur att den inte fanns på mitt åhlens för då hade jag tvingats börja med tåglego också.

Well then.

och för sammantaget 349:-

Friends åt mig och city åt sonen.
ordvits: studsmatta = 4186

JohanW

10st serie 13.
Fick två onda trollkarlen då hans pinne och gummiskägg lurade mig tro det var ormtjusaren  >:(

MartinAberg

Citat från: SvanteOlof skrivet 22 januari 2015 kl. 16:48
OMG! för 217?! Bra där. Tur att den inte fanns på mitt åhlens för då hade jag tvingats börja med tåglego också.

Well then.

och för sammantaget 349:-

Friends åt mig och city åt sonen.
Ja hon har koll på vad som gör mig glad :P

darthmortar

Under press från en argt stirrande Åhlensexidit klämt fram 2 cmf 12 grisar och 1 musketör.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

papillion

Blev en på Åhléns rea. 350:- tycker till och med jag är okej!

SvanteOlof

Jo den är ok men jag tror att det blir trångt i poolen. 92438
ordvits: studsmatta = 4186

Lovlan

Köpte några minifigs idag! Orkade inte klämma men lyckades få ihop de två sista till samlingen :)


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.