Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

marpe

Jag har en hög rabattkuponger på a 50 kr på CDON, efter en tidigare lyckad affär. Tre av kuponger användes nu till att sänka priset på redan billiga och fraktfria Friendskalendrar. 3 st för tot 147 kr känns ok.

Köpte en igår också. Många bra att ha bitar och förhållandevis få bitar som bara tar plats.

Studley Heinsbergen

Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 14:04
Lägg den i varukorgen så får du se vad som händer...

Oh la la! Man tackar.

swestar

4000+ bitar från BrickLink anlände idag, trevlig helg på er alla. :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Limpfittz

Citat från: swestar skrivet 29 november 2013 kl. 18:05
4000+ bitar från BrickLink anlände idag, trevlig helg på er alla. :)

hur mkt kostade det dig?
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

KizzE

Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 14:04
Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 29 november 2013 kl. 13:31
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 29 november 2013 kl. 00:32
S@Hs Black Friday sales är igång, och då blev det äntligen den efterlängtade http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=10237-1 samt en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=40058-1 för stämningens skull och så fick jag ett Holiday Set med!

Totalt: 2068 kr.  :)

Hm, när jag söker på på S@H får jag bara upp den till vanligt pris (2199 kr). Tänkte köpa en idag, men än så länge ser CDON:s erbjudande billigast ut...

Lägg den i varukorgen så får du se vad som händer...


Order Total  1979,10 kr

Tyckte inte det kändes sådär billigt?

Joge

Citat från: KizzE skrivet 29 november 2013 kl. 20:13
Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 14:04
Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 29 november 2013 kl. 13:31
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 29 november 2013 kl. 00:32
S@Hs Black Friday sales är igång, och då blev det äntligen den efterlängtade http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=10237-1 samt en http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=40058-1 för stämningens skull och så fick jag ett Holiday Set med!

Totalt: 2068 kr.  :)

Hm, när jag söker på på S@H får jag bara upp den till vanligt pris (2199 kr). Tänkte köpa en idag, men än så länge ser CDON:s erbjudande billigast ut...

Lägg den i varukorgen så får du se vad som händer...


Order Total  1979,10 kr

Tyckte inte det kändes sådär billigt?

Det blir väl inte billigare med enbart 10% rabatt...men då är det ju fri frakt, samt Holiday Set 40083 på köpet. Helt OK tycker jag. :)

BrightMinds

Idag blev det så samling av de första Hobbit-seten är nu komplett  :D

Risgrynsgrot

Köpte så nu har jag hela våg 1 av LOTR, så jag behöver inte oroa mig att jag måste köpa något till överpris.  :)

Studley Heinsbergen

Jag har tydligen slagit till på ett - beställde ett från Spelbutiken för någon månad sen, och fick strax mail om att ordern var restad. Hann sen glömma bort det, men nu kom det tillbaka och spräckte effektivt min Legobudget för ett litet tag. :)

malmen

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 01 december 2013 kl. 22:24
Jag har tydligen slagit till på ett - beställde ett från Spelbutiken för någon månad sen, och fick strax mail om att ordern var restad. Hann sen glömma bort det, men nu kom det tillbaka och spräckte effektivt min Legobudget för ett litet tag. :)
Samma här  :o 8)

de Gothia

Länge sen nu jag postade...

Hur som, tio chima krokodiler budades hem! Nu blir nog sonen lyrisk när han får dem på julafton! ;D

Dark_Link

för 769:- kändes som en bra deal så det blev två. :P

Softilog

Citat från: Dark_Link skrivet 03 december 2013 kl. 14:21
för 769:- kändes som en bra deal så det blev två. :P
Finns det fler man kan köpa?

Dark_Link

Citat från: Softilog skrivet 03 december 2013 kl. 14:51
Citat från: Dark_Link skrivet 03 december 2013 kl. 14:21
för 769:- kändes som en bra deal så det blev två. :P
Finns det fler man kan köpa?

De hade en kvar när jag gick, vilket de säkert fortfarande har. Dock så är det i en liten butik i Hjo. :P

Studley Heinsbergen

Jag handlade ett på S@H i fredags (det kom förresten idag - "shop at home" är inget skämt, de levererade verkligen till dörren), mitt under "black friday"-kaoset, och kunde nu ikväll konstatera att beloppet har dragits två gånger från mitt kort. Inte helt oväntat med tanke på att processen kom av sig flera gånger. En gång drogs de i fredags, utan uppgifter om mottagare, samt en gång i söndags, då det framgår tydligt att det är S@H som har dragit pengarna. Beloppet är tillräckligt specifikt för att det ska vara uppenbart att det inte är någon annan kostnad som har dykt upp.

Någon som har liknande erfarenheter, framför allt hos S@H? Jag kommer ju i första rummet att vända mig till min bank med det här, men det känns väl inte jätteskoj innan jag har fått ordning på det. :( Samtidigt kan jag känna att om det är någon lego-nasare en ska kunna lite på så är det just dem.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.