Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

PaB sortiment - LEGO Stores Stockholm / MoS & Skhlm

Startat av andli, 16 november 2015 kl. 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Boathill


Zilmrud

//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Boathill


mechamike

Finns det vit glass kvar? I så fall finns det någon som ska förbi och kan köpa med sig en halv pab mugg och ta med till Husqvarna?
?

dalle

Citat från: mechamike skrivet 06 april 2018 kl. 13:37
Finns det vit glass kvar? I så fall finns det någon som ska förbi och kan köpa med sig en halv pab mugg och ta med till Husqvarna?
Slut sen länge.  :-[
Var där i går och då fanns varken vit glass eller sand green plate.

fillishave

Citat från: mechamike skrivet 06 april 2018 kl. 13:37
Finns det vit glass kvar? I så fall finns det någon som ska förbi och kan köpa med sig en halv pab mugg och ta med till Husqvarna?
Om du har vägarna förbi Glasgow så har dom glassar kvar där.  ;D Köpte en burk till mig själv när jag var där igår.

andli

Det fanns tydligen i morse saker som:
1x1 LBG tile
Röda nya blommor
1x2 Dark blue brick
Löv, små, gröna
DBG Valv fönster 1x2x2
LBG 1x1 Round Brick
LBG Masonry Brick 1x2
Sand gren 1x1 snot brick (on opposite side)
1x1 round plate Pearl gold
1x2 DBG tile
1x2 Reddish Brown Grill Brick
1x2 dark red brick
Flames
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Gideon

Om någon är där någon dag snart och nåt av det intressanta finns kvar är jag spekulant på några burkar!

Anders67

Känns som julafton - om någon är där så är jag spekulant på några burkar

Gideon

Annars får vi som bor långt ifrån Stockholm nöja oss med att våra legorum är billigare och hoppas att priserna på BL på vissa av dessa bitar sjunker en aning ;)

Kwagge

Citat från: Gideon skrivet 08 maj 2018 kl. 20:02
Annars får vi som bor långt ifrån Stockholm nöja oss med att våra legorum är billigare och hoppas att priserna på BL på vissa av dessa bitar sjunker en aning ;)

Fast snart kommer du till 3-4 butiker  ;)

Pertan71

Är också intresserad om någon passerar.  :) 
Det är aldrig för sent att ge upp.

andli

Det är svårt att köpa en ospecificerad burk, de bitarna jag tycker är bra kanske någon annan tycker är skräp.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Pertan71

Här är inte tal om ospecificerat.  :)    Vet vad jag vill ha.  Mest intresserad av om någon åker dit.  Har liiite långt från Skara.  :)
Det är aldrig för sent att ge upp.

andli

Det passerar folk där hela tiden, jag tänker nog ta en tur ikväll...

Så att posta sina önskemål i http://www.swebrick.se/index.php?topic=9550.0 kan funka.
Enklare att köpa 200 kr burkar om man vet att man har en köpare till bitarna, speciellt om det är bitar man själv inte ser så mycket värde i..
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.