Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Jag har inte köpt något Lego idag, åtminstone inte än, men det är några timmar kvar. Det är däremot väldigt många som handlar hos Lego.com idag. Jag fick stå i kö utanför butiken.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Joacim

Citat från: Magnus den store skrivet 27 november 2020 kl. 16:52
Jag har inte köpt något Lego idag, åtminstone inte än, men det är några timmar kvar. Det är däremot väldigt många som handlar hos Lego.com idag. Jag fick stå i kö utanför butiken.
Fick jag också göra i morse!🙃😏

12vtrain

Lyckades precis klicka hem 35kg blandat lego för 3500kr. Blir kul i jul så att säga  ;D

Bokeslundsparken

Min julklapp till mig själv kom idag. 148 lots från Magic Magnus! 

Illuwatar

Webhallen har nu Monkie Kid-sets - så jag fick hem idag. :)

Men vilka köer det var för att hämta ut paket... :P
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Record

Citat från: Illuwatar skrivet 09 december 2020 kl. 12:34
Webhallen har nu Monkie Kid-sets - så jag fick hem idag. :)

Men vilka köer det var för att hämta ut paket... :P

Alltså är det på riktigt kö, när man ska hämta ut paket? hur många stod i kö typ? bara nyfiken :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Illuwatar

Citat från: Record skrivet 09 december 2020 kl. 14:54
Citat från: Illuwatar skrivet 09 december 2020 kl. 12:34
Webhallen har nu Monkie Kid-sets - så jag fick hem idag. :)

Men vilka köer det var för att hämta ut paket... :P

Alltså är det på riktigt kö, när man ska hämta ut paket? hur många stod i kö typ? bara nyfiken :)

Gick för att hämta paketet relativt tidigt på förmiddagen och jag fick 22 personer före mig - tog ett bra tag. För några veckor sedan var jag i princip ensam på utlämnings-stället vid samma tidpunkt...

Som tur är kan man stå ute och vänta så man slipper trängas.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Magnus den store

Classic Space - White with Airtanks, Stickered Torso Pattern, . Ett ack viktigt tillskott till familjen. Inte i det bästa skick, men i det här fallet är lite patina något positivt.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

janhansson

Jag har också beställt lite mer classic space, dock utan stickers. Detta var från en Bricklink-säljare i UK, så jag hoppas att jag hinner få grejerna innan nyår (annars riskerar jag att få betala tull p.g.a. Brexit.)






swestar

Gott & Blandat  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Bokeslundsparken


swestar

Kom hem häromdagen. Julklapp till grabben. :-)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ingels

#6882
Julklappar till mig själv inhandlat från butiken  Boba_Bricks på Bricklink





Har helt snöat in på Star Wars efter att sett klart The Mandalorian och det kliar i mina lightsaber saknande fingrar
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

swestar

Fick hem häromdagen: 1st 1 st (med tillbehör), tack Pär Eriksson 0937bricks. ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

janhansson

Jag fick hem några Tradera-köp - En komplett uppsättning segel till skeppen Tigerhajen och Havsörnen i vad som ser ut som nyskick (sånär som på att tre av seglen vikts precis vid infästningen), samt en del annat.
Dessutom ett gammalt Legospel (mer om det här)

Sedan hade jag beställt en massa baseplates och lite annat från Billiga bitar. Jag har aldrig ägt några 48*48 förut, men nu har jag 4  :)

Sedan har jag nu även beställt 93959 (Fabuland memoryspel) via Bricklink, det fanns inget att köpa på svenska, men nederländska och österrikiska versionerna fanns tillgängliga. Memory ska man väl kunna klara av även om reglerna är skrivna på holländska.  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.